Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Μαΐου 2023

ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΙΣΤΡΑΤΙ. ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΗ ΤΟΥ ΡΏΣΟΥ.



Ναι, ναι ο σκούφος, στον Ρουμάνο!

 Σήμερα είναι του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου, του πολυτιμότερου αγίου, του προστάτη της οικογένειάς μου (μαζί με τη Μητέρα του Θεού και τον Μεγάλο Νικόλαο), του γιατρού που βοήθησε την αδερφή μου σε μια βιώσιμη γέννα κατά 5% και ένα μωρό θαύμα γεννήθηκε.
 Σας λέω λοιπόν και ένα θαύμα του αγίου στη ζωή μου.
 Πριν 4 χρόνια πήγαμε στην Εύβοια, στο Προκόπι, και προσκυνήσαμε τα λείψανα του αγίου γιατρού.  Έχω πάει πολλές φορές, ναι τώρα, είχα ακούσει ότι κάποιες Εκκλησίες έχουν το σκούφο του αγίου, το οποίο φυλάσσεται για 40 μέρες στο κεφάλι του αγίου.
 Ρώτησα λοιπόν, πώς μπορώ να πάρω ένα σκουφο του Αγίου Ιωάννη.  Πιθανόν οι Εκκλησίες της Ρουμανίας, που έχουν αυτή τη μυρωδιά, να έχουν κάνει ουσιαστική δωρεά στην εκεί Εκκλησία ή φέρουν την αιγίδα του αγίου.
 Δεν ήξερα κανέναν.  Μου είπαν ότι ο πατέρας Ιωάννης είναι ένας.
 Ο πατέρας Ιωάννης δεν ήταν εκεί, μόνο μια κυρία στο στασίδι που πουλούσε κεριά.
 Έγραψα μια επιστολή στα αγγλικά, στην οποία έλεγα ότι είμαι Ρουμάνος ιερέας, από την Κωνστάντζα τό όνομα μου Ιωάννης και ότι θέλω να προσευχηθώ στον άγιο.  Έβαλα και δωρεά για την Εκκλησία: 30 ευρώ. Για μένα ήταν ένα καλάθι με χρήματα, αλλά στην Ελλάδα αυτό είναι ένα γεύμα στην πόλη.  Μετά έφυγα.
 Μετά από δύο μήνες περίπου, λαμβάνω μια επιστολή, υπογεγραμμένη από τον πατέρα Ιωάννη από το Προκόπι, στην οποία ευχαρίστησε για τη δωρεά και έλεγε ότι θα χρησιμοποιηθεί για την αγιογράφηση της Εκκλησίας.  Τίποτα για το σκούφο του Αγίου Ιωάννη.  Νομίζω ότι ο πατέρας χαμογέλασε με το φιλοδώρημα των 30 ευρώ. 
 Πέρασε μισός χρόνος, κι εγώ ο μπεζμέτης πάντα προσευχόμουν: Άγιος Γιάννης, σκούφο σκούφο. Κάθε ελπίδα είχε χαθεί.
 Όταν είμαι εκεί, λαμβάνω ένα γράμμα.
 Ο π. Ιωάννης ονειρεύτηκε τρεις φορές τον Άγιο Ιωάννη, λέγοντας με υψωμένη φωνή: Δώσ' το στον Ρουμάνο.
 Ο πατέρας ούτε καν ήξερε πια, ποιο Ρουμάνο, ποιο σκούφο.  Αλλά μετά το τρίτο όνειρο, ρώτησε εδώ κι εκεί, και η κυρία από το πάγκαρ: τι Ρουμάνος ήταν εδώ, που ήταν εκατοντάδες;  Ναι κυρία: εκείνος ο Ρουμάνος παπάς που έδωσε 30 ευρώ, γιατί θέλει φέσι.
 Μου έστειλε λοιπόν ένα αντίγραφο του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου, με τη σφραγίδα της Εκκλησίας με το πρόσωπο του αγίου, φυλαγμένο επί 40 μέρες στο κεφάλι του αγίου.
 Τον έχουμε στην Εκκλησία μας και μας ευλογεί πάντα σαν πεισματάρα παιδιά, αλλά που τον αγαπούν.
 Χρόνια πολλά για πάντα, Άγιος Ιωάννης!

Δεν υπάρχουν σχόλια: