Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Η ΑΡΚΟΎΔΑ.

 


Ανεβαίνω στο φράγμα απόψε με το αυτοκίνητο!  Όταν βγείτε από το τούνελ στο φράγμα στα αριστερά είναι ένα δοχείο σκουπιδιών!  Λέω στον εαυτό μου, θα πάω κοντά στο δοχείο, θα κατεβάσω το παράθυρο και θα πετάξω τα τσαλακωμένα χαρτιά στο αυτοκίνητο στα σκουπίδια.  Ετσι έκανα.  Τραβάω το αυτοκίνητο όχι μισό μέτρο μακριά από το κοντέινερ και αρχίζω να κατεβάζω το παράθυρο!  Την επόμενη στιγμή πάγωσα.  Το Ditamai η αρκούδα σηκώθηκε δύο πόδια από το δοχείο.  Όταν είδα το κεφάλι της σε απόσταση αναπνοής από το δικό μου, δεν μπόρεσα να βάλω ταχύτητα.  Έχω δει πολλές αρκούδες στη ζωή μου, ήταν τρεις-τέσσερις αρκούδες στην αυλή μας.  Αλλά το κεφάλι της τόσο κοντά στο κεφάλι μου ...Θεός φυλάξοι τι συναίσθημα!  Να είστε πολύ προσεκτικοί όσοι σκαρφαλώνουν στο φράγμα Vidraru, ειδικά τη νύχτα.  Είναι πολύ επικίνδυνο!

             Άγγελος ύπνου για κάθε άνθρωπο.


Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: