Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2023

ΠΑΤΉΡ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΣΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΠΟΛΎ ΔΥΝΑΤΉ ΠΡΟΣΕΥΧΉ.


Το Νοεμβριο του 2022 (εγώ ήμουν ήδη Καναδά)ο μικρότερος αδερφός μου ο οποίος είναι κτηνοτρόφος στο επάγγελμα αντιμετώπιζε ένα μεγάλο προβλημα, του ψοφούσανε τα πρόβατα και δεν μιλάμε για 5-6 αλλά πολύ περισσότερα. Σε μια τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε και καθώς μου εξιστορούσε το πρόβλημα του,  του είπα οτι γνωριζω τον παπα Νικόλα ο οποίος έχει μεγάλη δύναμη στη προσευχή και θα προσπαθήσω να βρω τρόπο να τον βρω εστω απο μακριά για να προσευχηθεί. Γνώριζα ότι παπα Νικόλας έφτιαχνε εικονιτσες στο φωτοτυπειο της κυρίας Βεν… η οποία ήταν και αυτή που μου μίλησε πρώτη φορά για την Αγιότητα του παππούλη. Έστειλα την αδερφή μου στο φωτοτυπειο της κ Βεν…με ένα γράμμα όπου μέσα εξιστορουσα  το πρόβλημα του αδερφού μου και τον παρακαλούσα να προσευχηθεί να σταματήσει αυτό το κακό. Η κ. Βεν…. αμεσως παραδώσε στο παπα Νικόλα καθώς ο ίδιος  περνούσε από εκεί σχεδον κάθε εβδομάδα για να πάρει τις εικονιτσες που του έφτιαχνε, τις οποίες έδινε ευλογία στους πιστους.
Πράγματι ο παπα Νικόλας παρέλαβε το γράμμα και προσευχήθηκε για τα ζώα του αδερφού μου. Αποτέλεσμα όχι απλά να σταματήσουν να ψοφάνε αλλά να αυξάνονται και τα προβατα και το γαλα τους και οι σοδειές  του. Και πέρα από αυτό μάθαινα ότι ο παπουλης ρωτούσε αν τα ζώα μας πάνε καλύτερα σε κοινό γνωστό! Νιώθω, όπως όλοι μας πολύ ευλογημένη που τον γνώρισα και δεν θα σταματήσω να ομολογώ ότι ήταν  Αγιος Αγιος Αγιος!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: