Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Αφήνω εδώ ως μαρτυρία τη βοήθεια που μου προσέφερε ο Ευσεβής Γερόντιος



Αφήνω εδώ ως μαρτυρία τη βοήθεια που μου προσέφερε ο αιδεσιμότατος Γερόντιος 
 Διαγνώστηκα μετά από 8 μήνες καθημερινού μουδιάσματος στα χέρια μου (μυρμήγκιασμα) και με νόσο του Lyme (νόσος από τσίμπημα κροτώνων), η οποία είναι μια σοβαρή ασθένεια που δεν έχει ακόμη καμία θεραπευτική θεραπεία που να εγγυάται 100% ίαση.
 Είχα διάφορα άλλα συμπτώματα κατά τη διάρκεια της θεραπείας και ο γιατρός με υποπτεύεται για Bartonella, η οποία προκαλεί απομυελίνωση του εγκεφάλου και μπορεί να σας βάλει σε αναπηρικό καροτσάκι, υπάρχουν και άλλες σοβαρές επιπλοκές που μπορεί να οδηγήσουν σε θάνατο. Η Bartonella είναι μια λοίμωξη που προκαλείται επίσης από το τσίμπημα από τσιμπούρια ή κουνούπια, από τα οποία υποφέρουν οι περισσότεροι άνθρωποι με νόσο του Lyme.
 Έτσι, άρχισα να ψάχνω για ιερέα (βρήκα τον πατέρα Σεραφείμ Μπαντίλα - στον οποίο πήγαινε συχνά ο αιδεσιμότατος Gherontie), στο μοναστήρι Casiel, όπου μια μοναχή μου μίλησε για τον αιδεσιμότατο Gherontie και ο πατέρας μου είπε για ένα μεγάλο θαύμα που έκαναν ο ευσεβής , στην περίπτωση μιας κοπέλας που δεν της έδωσαν καμία ευκαιρία οι γιατροί, παρήγγειλα 2 τόμους του ευσεβούς και τον ακάθιστο έβαλα την εικόνα μαζί κάτω από το μαξιλάρι μου.
 Κατά κάποιον τρόπο κράτησα τη νηστεία των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου και οι πόνοι στα γόνατα και στους μύες που προκλήθηκαν από τη νόσο του Lyme άρχισαν να εξαφανίζονται, έκανα τον κανόνα της προσευχής για υγεία που έδωσε ο ιερέας μου και έπρεπε να κάνω πιο λεπτομερείς αναλύσεις σε αυτό το διάστημα. Προσευχήθηκα επίσης στον Άγιο, στην Παναγία, την Arsenie Boca, την Αγία Παρασκευή και άλλους ρουμάνους, Έλληνες και Ρώσους αγίους και ήθελα απλώς να μην έχω Bartonella, γιατί είναι η πιο σοβαρή συνλοίμωξη στη νόσο του Lyme και έτσι , μου βγήκαν οι αναλύσεις f.hello, δεν είχα bartonella, έχω μόνο βορρέλιωση και 2 μικρότερες συν-λοιμώξεις, που με έσωσαν από θεραπεία με αντιβιοτικά και αντιικά για 2 χρόνια

 Δεν μπορούσα να πιστέψω τι θαύμα έκανε είχε, και τις τελευταίες μέρες προερχόμενος από κάποιες ιατρικές επισκέψεις (άλλες), είδα έναν ηλικιωμένο άνδρα στο προφίλ από το αυτοκίνητο που μου θύμισε τον ευσεβή Γερόντιο του έμοιαζε και λίγες μέρες μακριά, επισκέφτηκα ένα εκκλησάκι για να δω για πρώτη φορά τον σταυρό του αγίου αυτοκράτορα Κωνσταντίνου, αντίγραφο από το Άγιο Όρος, στον οποίο είχε μπει ένα κομμάτι του Σταυρού του Λυτρωτή και κοντά στην πόρτα της εκκλησίας υπήρχε αφίσα με εικόνα του ευσεβή Γερόντιου για μια καλοκαιρινή κατασκήνωση στην Tismana, τότε συνειδητοποίησα ότι αυτά ήταν σημάδι ότι ο μεγάλος  Γερόντιος προσευχήθηκε για μένα!
 Κατάλαβα λοιπόν πόσο πολύ μας βοηθούν οι άγιοι και η Μητέρα του Θεού και τι θαύματα μπορεί να κάνει ο Θεός μέσω αυτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: