Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

Μαθήματα από τον Ευσεβή Γερόντιο για τη γκρίνια μου




 Μαθήματα από τον Ευσεβή Γερόντιο για τη γκρίνια μου

 Από τότε που γέννησα, φωνάζω κατά του Θεού ότι το κοριτσάκι είναι λιποβαρές.  Όποτε συναντούσα κάποιον στο δρόμο, δεν μπορούσα παρά να παραπονεθώ για εκείνη.  Ακολούθησαν μέρες πλήρους κατάθλιψης και μέρες που οι γνωστοί μου ήθελαν να ξεφύγουν από κοντά μου.  Ξενέρωσα ακόμα και ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, τη νονά μου, με τη στάση μου.
 

Μέρες κλάματος, μέρες συγκίνησης, μέρες ανησυχίας όταν ήμουν μόνη με το κοριτσάκι, στιγμές άγνοιας, ειδικά με την έναρξη της διαφοροποίησης της διατροφής μου.  Άρχισα να αγχώνομαι υπερβολικά και έχασα πολλά κιλά.  

Γνωρίζοντας όμως τον Ευσεβή όσο ζούσε, ένιωσα την απόλυτη ανάγκη να του μιλήσω, να τον ακούσω και να τον βοηθήσω.  Θυμήθηκα πολλές φορές το γεγονός ότι μου είχε δώσει ένα σημάδι ότι ήξερε για το κοριτσάκι:  Ελαβα από τό Μοναστήρι τον τόμο 3, είδα ότι ήταν τοποθετημένο το CD "Χαρά των χαρών". ακριβώς στη σελίδα όπου ο τίτλος ήταν: "Θα κάνεις παιδί του χρόνου, και αν όχι, θα το έχεις στον παράδεισο!".  Μόλις έμαθα ότι είμαι έγκυος...
 Αποφασίσαμε λοιπόν, σε λίγο καιρό, να πάμε στη Μονή Τισμάνα.  Αφού κάθισα στη Θεία Λειτουργία, πήγα στον τάφο, όπου ζήτησα από τον Σεβασμιο να με βοηθήσει να μεγαλώσω καλά το κοριτσάκι, αλλά και να συγχωρήσει τη νονά μου για τα δεινά που προκάλεσα.  Δεν άργησε και ήρθε μια μάνα και μας κάλεσε να πάμε στο τραπέζι.  Εκεί, μια άλλη μητέρα άρχισε να μου λέει πόσο χαριτωμένο είναι το κοριτσάκι και πόσο ευγενική είναι.  Σαν να ήξερε τις σκέψεις μου και τη φλυαρία μου…
 Στο δρόμο για το σπίτι, λαμβάνουμε ένα τηλεφώνημα και μαθαίνουμε ότι έχει πεθάνει η κόρη ενός γονιού, η οποία δεν έχει αναπτυχθεί εδώ και 3 μήνες.  Είχε ζήσει έτσι 30 χρόνια... Το είδα σαν ένα άλλο μάθημα, και στην κηδεία, κηρύχθηκε για το πώς οι γονείς της την μεγάλωσαν με πολλή ικανοποίηση ενώπιον του Θεού, χωρίς να γκρινιάζουν και να είναι πολύ διακριτικοί μαζί της το κοριτσάκι τους.  Ένιωσα ότι, για άλλη μια φορά, ο Θεός είχε κανονίσει τα πράγματα έτσι ώστε να μάθω να ευχαριστώ για όσα έχω!
 Μετά από μια μέρα, χτύπησε το τηλέφωνό μου: ήταν η νονά μου, που ήθελε να μας επισκεφθεί.  Μπήκε μέσα, με πήρε στην αγκαλιά της και με κράτησε κοντά της.  Χρειαζόμουν τόσο πολύ τη φιλία της, την αγάπη της!  Μετά από μια άλλη μέρα, βρισκόμενος στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας «Saint Antonie» στην Άλμπα Ιούλια, μια κυρία με πλησιάζει και με ρωτάει αν γέννησα το κοριτσάκι στην ώρα μου.  Του λέω όχι.  Τότε η κυρία μου λέει ότι η κόρη της γέννησε ένα κοριτσάκι 600 γραμμαρίων.  Το δικό μας ήταν μεγαλύτερο!!!
 Όταν ήμουν ακόμα με τον Κουβιοσούλ στον τάφο, έστειλα μια κυρία, κοντά στον Κουβιοσούλ, μια φωτογραφία με εμένα και το κοριτσάκι.  Ενώ πάλευα να καταλάβω όλα τα μηνύματα του Ευσεβούς, έλαβα από εκείνη την κυρία ένα στιγμιότυπο στο οποίο εμφανιζόταν μόνο το κοριτσάκι, με ένα σύντομο μήνυμα: «Χαρούμενα και καθαρά μάτια!».  Τότε αποφάσισα να καταθέσω, γιατί ένιωσα ότι δεν μου έστειλε αυτή τη φωτογραφία τυχαία.
 Και σήμερα που το σκέφτομαι τρέμω για το πόσο καλός είναι ο Θεός μέσω των αγίων Του και Τον παρακαλώ να με συγχωρέσει και να με βοηθήσει να σταματήσω να παραπονιέμαι, αλλά και να με φωτίσει να είμαι ελαφρύ, χαρά και βοήθεια στους άλλους!
 Έλενα Μ.
 Άλμπα Ιούλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: