Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΟΥ ΤΟΥ ΡΏΣΟΥ. ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΙΣΤΡΑΤΙ



Ένα μήνυμα από τη Γεωργιάνα από τη Σουτσεάβα
 Ευχαριστώ Άγιο Γιάννη!

 Φιλω το χέρι, πατέρα!  
 Ευχαριστώ τον Θεό για όλα και ευχαριστώ τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο για το θαύμα που έγινε μαζί μου.
 Σας γράφω για ένα θαύμα που έκανε ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος πριν από 40 μέρες.  Πήγα στην Κωνστάντζα και έφτασα και στην εκκλησία της αγιότητάς σας.  Ήρθα με την επιθυμία να διαβάσω στο κεφάλι μου τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο για πόνο και ζάλη.  Και μου είπες από τότε ότι δεν θα έχω πια πονοκέφαλο και έτσι έγινε.  Έχω έρθει τρεις φορές και διάβαζες πάνω από το κεφάλι μου τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.  Ένιωσα την πρώτη φορά που το διάβασες να «καίει» στο κεφάλι μου και ένιωσα όλο τον πόνο και τη ζάλη να φεύγει.  Και όντως έχω γιατρευτεί, όχι πια πονοκέφαλοι ή ζαλάδες.  Είχα κανόνα 40 μέρες, τον ακάθιστο του Αγίου και το Παρεκκλήση της Θεοτόκου, και ήθελα να σας γράψω μετά τις πρώτες μέρες του θαύματος που μου συνέβη, αλλά περίμενα να τελειώσω μόνος μου τον κανόνα.

 Πήρα τον Άγιο Ιωάννη φίλο και θεραπευτή μου.  Και τον αγαπώ τώρα με όλη μου την καρδιά.


 Είθε η Μητέρα του Θεού και ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος να μας ελεήσουν και να μας βοηθήσουν στη σωτηρία.
 Γεωργιάνα από τη Σουτσεάβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: