Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΧΑΙΡΕ ΑΙΤΙΑ-Ψαλτοτράγουδο-



ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΧΑΙΡΕ ΑΙΤΙΑ

 

ΛΕΞΕΙΣ ,λόγια,γράμματα,πού νά τά βρῶ,

τό ὄνομά σου γιά νά πῶ;

Ἄνθος ,Ἄνασσα τοῦ κόσμου, Χαῖρε εὐωδία ρόδου.

Ἀνυμνήσωμεν λαοί τήν Παρθένον καί Ἁγνήν.

Καταφύγιον θλιμμένων,πενομένων,πονεμένων.

Νύμφη Πάναγνε Πατρός ἀνεδείχθεις ἀληθῶς.

 

Ὤ τῶν σῶν θαυμάτων Δέσποινα ἀπορῶ,

ἡ Μεσίτρια τῶν βροτῶν.

Τῆς καρδίας μου τόν ζόφον,τῆς κακίας μου τόν τρόπον.

Λογισμῶν βιοτικῶν,λύτρωσαι μέ τῶν δεινῶν.

Χριστιανῶν ἐλπίς βέβαια,πάγκαλος ,μόνη ὡραῖα,

Τῶν Ἀγγέλων γλυκασμός,τῶν ἀνθρώπων στηριγμός.

 

Χαῖρε ἡ μυρίπνοος Θεοῦ φυταλιᾶ,

Χαῖρε σκέπη κραταιά.

Λάμψον φῶς τῆς μετανοίας,τῆς ψυχῆς μου τῆς ἀθλίας.

Ἄγκυρα πανασφαλή,κεκτημένοι οἱ πιστοί.

Νοητοῦ δοχεῖον μύρου,δέξαι μου πηγή δακρύων.

Τεῖχος εἶσαι καί λιμήν,φαίδρυνόν μου τήν ψυχήν.

 

Χαῖρε καθαρώτατε Θεοῦ Κιβωτέ,

τῶν πιστῶν σου Στρατηγέ.

Ἀπορήσας ἐξ ‘ ἁπάσης βοηθείας καί ἀγάπης.

Μήτηρ Δέσποινα γενού τό ἐντρύφημα ἐμοῦ.

Τῆς χαρᾶς Χαῖρε αἰτία,Θεοτόκε Παναγία.

Ἡ λαβίς ἡ μυστική,ἡ χρυσόπλοκος ὠδή !

 

Στίχοι-Μουσική: π.Διονύσιος Ταμπάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια: