Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

Ο θεραπευτής παραμάνος, που έλαβε από τον Ευσεβή.



 Ο θεραπευτής παραμάνος, που έλαβε από τον Ευσεβή.
 Τον είδα εδώ στο μοναστήρι, αλλά και στο Βουκουρέστι, αλλά δεν του έδωσα σημασία, βλέποντας πώς συμπεριφερόταν.
 Μετά τον θάνατό του, η μητέρα Βαραχίλα μου έδωσε ένα παραμάνο που έλαβε από τους Ευσεβή.  Το κράτησα όσο το κράτησα, μετά τό άφησα γιατί είπα μέσα μου: «Είμαι μεγάλος!  Δεν μπορώ πια να είμαι μοναχός!».  Ένα ή δύο μήνες αφότου το έδωσα, η Μητέρα Ηγουμένη πρότεινε να με κάνουν μοναχό.
 Ήθελα πολύ τα βιβλία με μαρτυρίες για τον Ευσεβή, γιατί είχα αρχίσει να ακούω όλο και περισσότερα θαύματα που έκανε.  Κάποια στιγμή, η μητέρα στην οποία έδωσα το παραμάνο, μου είπε ότι εμφανίστηκαν κάποιες κόκκινες κηλίδες στα πέλματα της, με έντονη φαγούρα.  Του είπα να φορέσει τον παραμάνο του από την Σεβάσμιο Γερόντιο να προσευχηθεί και θα περάσει.  Της έστελνα συνέχεια μηνύματα για να δω πώς τα πάει.  Μετά από λίγες μέρες, μου είπε ότι η φαγούρα έφυγε και τα κόκκινα στίγματα είχαν φύγει.
 Μοναχος Συμεών,
 Μονή Paltin, Petru Vodă

Δεν υπάρχουν σχόλια: