Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Μια γυναίκα κάποτε ρώτησε τη φίλη της πως πάντα καταφέρνει να παραμείνει τόσο όμορφη και χαρούμενη. Απάντησε:





Μια γυναίκα κάποτε ρώτησε τη φίλη της πως πάντα καταφέρνει να παραμείνει τόσο όμορφη και χαρούμενη. Απάντησε: 


"Πολλοί συμβαίνουν στη ζωή μας. Η κάθε μέρα  είναι γεμάτη με ανησυχίες, Κάθε μέρα πρέπει να δουλέψω, να ασχοληθώ  με την οικογένειά μου και το σπίτι μου, να φροντίζω  τον σύζυγό μου και τα παιδιά μου. Αυτή είναι η δουλειά, δεν είναι πάντα εύκολη, αλλά στο έργο μου ένα μυστικό με βοηθά - με αυτά τα λόγια η γυναίκα χαμογέλασε λίγο. 
- Αποκάλυψε για μένα το μυστικό σας - με ανυπομονησία αναφώνησε ο φίλος της, - η ζωή μου,  έχει πάρα πολύ δουλειά, έχω να ασχοληθούν με τα παιδιά, έχω ένα μεγάλο αγρόκτημα, και δεν αφήνω λεπτό τη δική τους ευτυχία! 
"Το μυστικό μου", απάντησε η γυναίκα, "είναι ότι κάθε μέρα βρίσκω λίγα λεπτά για ευγνωμοσύνη. 
"Ευγνωμοσύνη;" - Ζητήσει να το  ανάλυση  περισσότερο ο συνομιλητή της, - Ποιον και για τι ευχαριστείτε;
«Ευχαριστώ τον κόσμο που μου έδωσε νέες εντυπώσεις κάθε μέρα», διευρύνθηκε το χαμόγελο της κυρίας. - Ευχαριστώ τον σύζυγό μου για το γεγονός ότι έχουμε μια ισχυρή και φιλική οικογένεια. Ευχαριστώ τα παιδιά μου που γνωρίζουν τις χαρές της μητρότητας, βλέπω τα καθαρά μάτια τους, απολαμβάνουν το γέλιο κάθε μέρα. Ευχαριστώ τους φίλους και την οικογένειά μου για το γεγονός ότι δεν με αφήνουν σε δύσκολες ώρες - συμβαίνουν σε όλους, και η δύσκολη μου ώρα περνά πάντα στον κύκλο των αγαπημένων. Ευχαριστώ πολύ τη φύση που ζούμε σε ένα εκπληκτικό και όμορφο μέρος. Να είσαι ευγνώμων είναι μια μεγάλη ικανότητα! 
-  "Η ευγνωμοσύνη θα με βοηθήσει να γίνω το ίδιο;" Ρώτησε ο συνομιλητης.
- Η ευγνωμοσύνη θα σας διδάξει να παρατηρείτε το καλό κάθε μέρα και να σας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους! - Η γυναίκα αγκάλιασε θερμά τη φίλη της και είπε ότι αυτή την μέρα αξίζει ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη - για τη γνώση και την ευκαιρία να το μοιραστεί μαζί της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: