Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ: ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΊΑ



Καλησπέρα θα ήθελα να σας διηγηθώ κ γω την δική μου ιστορία...είχα τον πατέρα μου στο νοσοκομείο ..τελευταίο στάδιο καρκίνου σε κώμα...ήταν βράδυ και καθόμουν εγώ δίπλα του ..ξαφνικά κατά τις τρεις το πρωί σηκώνετε από το κώμα κοίταζει το ταβάνι και λέει "όχι Βασιλάκη δεν ήρθε ακόμη η ώρα μου γιατί ήρθες;"και ξαναπέφτει σε κώμα...έπαθα σοκ...την άλλη μέρα το πρωί έρχεται η μητέρα μου και της λέω τι έγινε...με κοιτάζει σαστισμένη και αυτή και μου λέει..πριν έρθω στο νοσοκομείο είδα την κουμπάρα μου στο δρόμο και μου είπε πως το βράδυ είδε τον άντρα της στο ύπνο της 'Βασιλης'και της είπε ότι ήρθε να πάρει τον πατέρα μου....μετά από μια βδομάδα ο πατέρας μου πέθανε...πάθαμε σόκ και οι δύο ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: