Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Και μου απαντάει..καλά δεν ξέρεις ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος.. Αναφέρει προσκυνητρια...


Ήμουν κάπου με το αυτοκίνητο λέει.. με την αδερφή μου..και στο δρόμο της λέω σταμάτα λίγο να ψωνίσω κάτι από ένα σούπερ μάρκετ..
Σταματάμε και δίπλα στο super ήταν μία εκκλησία με σημαιάκια.. της λέω μάλλον αυτή η εκκλησία γιορτάζει μιάς & βρεθήκαμε εδώ ας ανάψουμε ένα κερί..
Πάμε δεν ήταν κάνεις.. και έξω από την εκκλησία ήταν μία εικόνα Αγίου εκεί μαζί με τα κεριά. 
Μια χρυσή εικόνα..ενός νέου Αγίου πολύ όμορφου που όμως δεν έβλεπα το όνομα του και ενώ το πρόσωπο του φαινόταν πεντακάθαρα δεν ήξερα ποιός ήταν και αναρωτιόμουν..
Έψαχνα να βρω κάποιον να ρωτήσω, αλλά δεν ήταν κάνεις..
Βλέπω μια ταμπέλα στην εκκλησία ασημένια που έγραφε Ρωσική εκκλησία & ξυπνώ. 
Όλη μέρα σκεφτόμουν το όνειρο και το βράδυ που πήγα ξανά για ύπνο, προσεύχομαι λέγοντας αν θέλει ο Θεός να μου δείξει ποιός Άγιος ήταν.
Βλέπω ότι ήμουν με τον πατέρα μου σε μία όμορφη και πεντακάθαρη θάλασσα & κολυμπούσαμε και απέναντι ήταν μία εκκλησία  ψηλά σε ένα βράχο με πολλά σκαλιά..και ρωτώ τον πατέρα μου στο όνειρο..πια εκκλησία είναι..
Και μου απαντάει..καλά δεν ξέρεις ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος..

Δεν υπάρχουν σχόλια: