Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ.ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΎΣΕ ΛΟΓΙΣΜΟΎΣ.


Καλός Λογισμός :

Άναδημοσίευση :

΄Εχω μία Αγία Γραφή σπάνια,που δεν κυκλοφορεί και δεν ξέρω ούτε θυμάμαι πως έπεσε στα χέρια μου πριν από τριάντα πέντε χρόνια,εκδοσεως 1969. Εκεί έχω σημειωμένα τα πάντα (τα χωρία)  που μ΄ενδιαφέρουν στην πνευματική ζωή, με κόκκινο,με πράσινο με μαύρο και μπλέ στυλό.Γαζωμένη όλη η Αγία Γραφή με αυτά τα χρώματα. Πριν πέντε χρόνια πήγα σ΄ένα σπίτι, κάναμε πνευματική συζήτηση, και μετά από μέρες αναζήτησα την Αγία Γραφή.Δεν τη βρήκα.Κάνω μεγάλο αγώνα, με τη Χάρη Της, να μην έχω κακούς λογισμούς.Εψαξα, έφαγα τον τόπο, ρώτησα αλλά και πάλι δεν έβαλα κακό λογισμό ότι μου την έκλεψαν.Πέρασαν τρία χρόνια λέγοντας : Δεν μπορεί η Παναγία θα μου την παρουσιάσει.Δεν πίστευα ότι μου την έκλεψαν.Πέρασαν άλλα δύο χρόνια και η Αγία Γραφή δεν ήλθε στα χέρια μου όπως περίμενα.

Αδελφοί μου, η Μητέρα Παναγία με δοκίμασε και την πάτησα.Μετά από πέντε χρόνια έρευνας σκέφθηκα ότι σίγουρα πλέον μου την πήραν στο σπίτι που πήγα.Δεν μίλησα καθόλου.Προχθές, δεν ξέρω πως, σαν υπνωτισμένος,  πήγα στο αυτοκίνητο και βρίσκω την Αγία Γραφή κάτω και στο πλάϊ  από το κάθισμα του οδηγού σε τέτοιο σημείο που ήταν αδύνατον να τη βρει κάποιος αν δεν ήταν ενημερωμένος.Κοίταζες κάτω από το κάθισμα και δεν έβλεπες τίποτε !!!! Γι΄αυτό πάντα καλούς λογισμούς.
Δι΄Ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: