Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Το δικό μου θαύμα ξεκινάει πριν καν γνωρίσω την ύπαρξη της Γιαγιάς , της Γερόντισσας Γαλακτίας ...


Το δικό μου θαύμα ξεκινάει πριν καν γνωρίσω την ύπαρξη της Γιαγιάς , της Γερόντισσας Γαλακτίας ...
Η προφητεία της για μένα και για την δεύτερη εγκυμοσύνη είχε αναφερθεί σε έναν από τους δυο αδερφούς της μάνας μου πριν καν σκεφτώ να κάνω οικογένεια ...
Σε μια από τις πολλές επισκέψεις του εν λόγω θείου μου, χωρίς καν να ξέρει η Γιαγιά το οικογενειακό δέντρο, του μετάφερε ο πάτερ Αντώνιος τα λόγια της : "Το ένα από τα δυο παιδιά της αδερφής σου είναι αυτιστικό , οπότε να το φέρεις εδώ και θα γίνει καλα" .
Σε αυτά τα λόγια ο θείος μου γέλασε,ξέροντας ότι ήμασταν υγιέστατες ...
Ξεχνώντας το,έφτασε η ώρα για την δικιά μου οικογένεια ,όπου φτάνοντας 6 μηνών στην δεύτερη εγκυμοσύνη σε αγορι, χρειάστηκε να κάνω αμνιοπαρακέντηση ,όπου το αποτέλεσμα ήταν ότι θα γεννηθεί ένα παιδί με νοητική στέρηση ή αυτισμό ....
Ξεκινήσαμε λοιπόν μια σειρά από εξετάσεις για να μπορέσουμε να πάρουμε μια απόφαση ...
Μετά από πολύ κλάμα και σκέψη πήραμε την απόφαση να τερματίσουμε την εγκυμοσύνη ...
Αφού το ανακοινώσαμε στην οικογένεια και έφτασε στα αυτιά του θείου μου , ήρθαν στην μνήμη τα λόγια που του μετέφερε πριν χρόνια ο πάτερ Αντώνιος ...
Από παρότρυνση του επισκεφτήκαμε τον πάτερ και μας είπε ότι το μωρό θα γεννηθεί και θα είναι υγιέστατο ...
Όπως και αν είναι κορίτσι να δωθεί το όνομα Γαλακτία ...
Πήρα από το καντήλι της λάδι όπου κάθε βράδυ σταύρωνα την κοιλιά μου, όπως επίσης μια προσευχή να την διαβάζω κάθε μέρα ...
Έτσι,φτάνουμε στο σήμερα όπου ο δικός μου Γαλάκτιος είναι ένα παιδάκι 10 μηνών,ζωηρό και υγιέστατο, χωρίς τίποτα απ'όλα αυτά που μας έλεγαν οι γιατροί ...
Αν δεν υπήρχε η Γερόντισσα και η πίστη μας σε αυτήν, δεν θα υπήρχε ούτε αυτό το παιδί ...
Ξέρω ότι μέσα στα μάτια του Γαλάκτιου ζει η δικιά μας, θαυματουργή Γιαγιά ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: