Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

"Διάφανη ψυχή ενός τυφλού μοναχού Αγίου όρους. "





Ένας από τους Έλληνες προσκυνητές του Αγίου
Όρους κατέγραψε τις εντυπώσεις του από τη
συνάντηση με τον πρεσβύτερο της Ιεράς Μονής Φιλοθέου. 

~Ποτέ δεν γνωριζόμασταν. Κάποια στιγμή είδα ότι περιτριγυρίστηκε από πολύ κόσμο για να πάρει την ευλογία του. Πλησίασα και εγώ για να του ζητήσω να με ευλογήσει. Μετά μου πρόσφερε μια βόλτα μέχρι να έρθει το πλοίο που όλοι περιμέναμε.

Τον ακολούθησα και έμαθα πολλά.

Μου είπε για τον γέροντα του, για τον γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας , αλλά και πώς είδε την Παρθένο Μαρία.

Εμένα πάντως δεν μου είπε, και εγώ ο ίδιος δεν κατάλαβα ότι ήταν τυφλός. Γιατί στο μονοπάτι που περπατήσαμε, αυτός με οδήγησε.

Όταν επιστρέψαμε, οι φίλοι μου μου είπαν πόσο τυχερός ήμουν που έλαβα ευλογία από τον Γέροντα Ισίδωρο τον Τυφλό. Δεν τους πίστεψα και μάλιστα ρώτησα από ποιον τυφλό, γιατί τύφλωση δεν είδα. Ο Γέροντας με οδηγούσε στο μονοπάτι προς τη Μονή Ξηροποτάμου, από την οποία ήρθαμε. Δεν πίστευα τους φίλους μου. Στο πλοίο, άκουσα και άλλους να μιλάνε για το γεγονός ότι ο γέροντας Ισίδωρος ο Τυφλός ήταν εδώ. Αμφέβαλλα ξανά και αποφάσισα να τον πλησιάσω και να τον κοιτάξω ξανά. Πριν προλάβω να του πω οτιδήποτε, άκουσα:

«Αριστείδη, γι' αυτό είδα την Παναγία, τυφλώθηκα και Της ζήτησα να με τυφλώσει. "~

Δεν υπάρχουν σχόλια: