Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

ΚΎΡΙΕ ΚΑΤΈΒΑ ΑΠΌ ΤΌ ΣΤΑΥΡΌ.


- «Κύριε, κατέβα από τον Σταυρό, θέλω να μιλήσουμε!
 - Μίλα μου, σε ακούω!
 - Μα θέλω να κλάψω στον ώμο σου!
 - Κλάψε στα πόδια μου!
 -Μα σε περιμένω να μου σκουπίσεις τα δάκρυα.Δεν τα σκουπίζεις ποτέ!
 – Τα δάκρυα δίνονται για να τα αισθάνεσαι, όχι για να τα σκουπίζεις.
 - Ξέρεις μερικές φορές μου λείπεις...και δεν μπορώ να το σβήσω.  Πεθαίνω από λαχτάρα και δεν μπορώ να  σταματήσω!
 – Είναι καλό που μου λείπεις.  Σου λείπουν μόνο αυτοί που αγαπάς.
 - Ξέρεις, είμαι κουρασμένος, αυτή η ζωή είναι δύσκολη!
 - Κι εγώ κουράστηκα, οι άνθρωποι είναι κακοί!
 - Θέλω να είμαι χαρούμενος!
 - Να είσαι!  Σας είπα τι είναι οι Μακαρισμοί.
 - Θέλω να είμαι καλά!
 - Να είσαι!  Καλοί είναι αυτοί που αγαπούν.
 - Θέλω να αγαπήσω!
 - Αγάπησε!  Αγαπώ αυτούς που συγχωρούν!
 - Θέλω….
 - Δεν θέλω πια!  ΕΊΝΑΙ!
 – Μερικές φορές απομακρύνεσαι από μένα και σε αναζητώ!
 – Απομακρύνομαι για να σου λείψω... και ψάξε Με!
 – Μερικές φορές δεν μπορώ να προσευχηθώ!
 - Μην προσεύχεσαι... Μίλα Μου!
 -Μα με ακούς;
 – Σου απαντώ, με ακούς;
 – Μερικές φορές δεν ξέρω ποιος είμαι.
 - Είσαι αυτός που σε δημιούργησα για να είσαι.
 – Μερικές φορές δεν ξέρω τι θέλω!
 – Μερικές φορές δεν ξέρω πού πάω!
 – Σταμάτα και περίμενε, κοίτα τριγύρω!
 – Έχεις απάντηση σε όλα!
 – Έχετε ερωτήσεις για τα πάντα.
 - Ξέρεις... καμιά φορά είναι σκοτεινά στην ψυχή μου!
 - Άναψε ένα κερί, να γίνει φως!
 - Γιατί είσαι μόνο στον ουρανό;
 - Κάθομαι στο σταυρό, στο έδαφος.  Στον παράδεισο περιμένω μόνο αυτούς που γυρίζουν σπίτι!
 - Μα θα φτάσω στον παράδεισο;
 – Πρώτα πρέπει να σταθείς στο σταυρό.
 - Αλλά πως?
 - Εξευτελίζοντας τον εαυτό σου!
 - Αλλά πως?
 – Οι μέρες σου από μένα είναι.  Πάρτα όπως σας δίνονται!  Και κάνε τους χαρά και για σένα, αλλά περισσότερο για τους άλλους!
 – Μα κάποιες μέρες είναι δύσκολες!
 – Αλλά κάποιες στιγμές είναι γεμάτες ευτυχία και αυτές οι στιγμές αξίζει να τις ζήσεις!  Έλα σήκω!  Πρέπει να σηκωθείς!
 - Οχι σήμερα!  Είναι δυνατόν σήμερα... Όχι!
 -  Σήμερα μπορείς να πεις μόνο ΝΑΙ!
 – Μα αύριο θα είναι καλύτερη μέρα;
 - Μην αναρωτιέστε πώς θα είναι αύριο ή ακόμα και αν θα είναι αύριο!  Πρέπει να σηκωθείς σήμερα!
 - Εντάξει, αλλά μη με αφήσεις, Θεέ μου!  Μη με αφήσεις!
 -   Μη με αφήσεις κι εσύ!
 – Είσαι συνέχεια μαζί μου;
 - Ναί!  Είμαι πάντα μαζί σου"!
 παρμένο από την Adriana Betenchi

Δεν υπάρχουν σχόλια: