Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Μαΐου 2023

Είμαι από τους Ευλογημένους, γιατί έχω πατήσει τα Αγία χώματα 22 φορές.



Είμαι από τους Ευλογημένους, γιατί έχω  πατήσει τα Αγία χώματα 22 φορές. 

Γέροντας μου ο Άγιος Παΐσιος. Γνωριμίες μου όμορφες  Άγιο Εφραίμ ο  Κατουνακιώτης, Ο Εφραίμ της Φιλοθέου, Ο Αιμιλιανός της Σιμωνόπετρας ο Αθανάσιος ο  Υμνογράφο, ο  Γέροντας Χαράλαμπο του Μπουραζερι και μετέπειτα Διονυσίου, ο Γέροντας Αρσένιος, τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδίου. Ζωντος του Αρσενίου στη Διονυσίου,βρέθηκα στη Ιερά μόνη φορτωμένος 
 με φάρμακα. Με ήξεραν διότι κάθε δυο με τρεις μήνες πήγαινα να πάρω ευλογίες.Πηγαίνω στο αναρρωτήριο και βρίσκω τον νοσοκόμο Μόναχο με τον οποίο γνωριζόμασταν πολύ καλά. Μόλις με είδε χάρηκε και μου λέει. Έλα γιατρέ να σου δείξω ένα θαύμα. Με πηγαινει στο Γέροντα Αρσένιο, με πλήρη Ανοια. Βάλε μου  λέει το αυτί σου στο μέτωπο του. Βάζω το αυτί μου και ακούω την ΕΥΧΗ που δούλευε μόνη της. Τα έχασα. Γιατρέ σε παρακαλώ μέχρι να κοιμήθη μην πεις σε κανένα. Είναι εντολή του Γέροντα μας. Ούτε οι αδελφοί της Μονής Δεν το ξερουν. Στο είπα γιατί ξέρω ότι τον αγαπούσες πολύ. Μέγας είσαι Κύριε και Θαυναστα τα Έργα Σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: