Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Ιουλίου 2024

Ματαιοδοξία!Στάρετς Ιωάννης Κρεστιάνκιν.Γράμματα.


277    Δούλος του Θεού Λ.!

Αλλά ζούμε σε ένα μοναστήρι, όπου όλοι υπακούουν στους μοναστικούς κανόνες σε όλα, συμπεριλαμβανομένου του φαγητού. Και αυτό δεν ενοχλεί κανέναν, γιατί το φαγητό δεν μας φέρνει πιο κοντά στον Θεό και δεν μας απομακρύνει.

Δεν μπορώ να λύσω το πρόβλημά σας, γιατί δεν ήμουν εγώ που ευλόγησα τη σοφία σας και δεν εναπόκειται σε εμένα να λύσω τη σύγχυσή σας.

 Στα πρώτα νιάτα μου, ο ιερέας της ενορίας μου μού έδωσε ένα μάθημα για το υπόλοιπο της ζωής μου - ευσεβείς άνθρωποι οργάνωναν ένα μνημόσυνο για τη μητέρα μου και έκαναν ένα λάθος στις μέρες: ετοίμασαν ένα γρήγορο φαγητό για την Παρασκευή, ήμουν 6 χρονών, και εγώ, όπως εσύ τώρα, απέφευγα να φάω το φαγητό με κάθε δυνατό τρόπο, μέχρι που μια από τις γιαγιάδες θυμήθηκε ότι ήταν Παρασκευή και ανακοίνωσε σε όλο το σπίτι τον λόγο της συμπεριφοράς μου. Έτσι ο ιερέας μας την επόμενη μέρα μου μίλησε και μου έμαθε τι σημαίνει – θέλω έλεος, όχι θυσία. Όμως ο ιερέας ήταν άνθρωπος του Θεού και ήξερε να αγαπά τον Θεό και τους ανθρώπους.

Είθε ο Κύριος να σε κάνει σοφό!

278      Αγαπητέ L.A.!

Έλαβα δώρο από εσάς ένα βιβλίο με τις εικονογραφήσεις σας. Ευχαριστώ!

Φανταστείτε όμως την έκπληξη και την απογοήτευσή μου όταν είδα ότι βάλατε το όνομά μου και τον V. Hugo ως συν-συγγραφέα, γράφοντας για αυτό στον πρόλογό σας.

Αγαπητέ L.A., δεν είμαι συγγραφέας ή καλλιτέχνης, είμαι ιερέας. και νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να κάνει το δικό του ενώπιον του Θεού. Αρνούμαι κατηγορηματικά κάθε είδους συνενοχή στο έργο σας.

Το να ευλογώ έναν άνθρωπο μετά από αίτημά του για εργασία και να προσεύχομαι για αυτόν είναι καθήκον μου ως ποιμένα, αλλά όλα τα άλλα είναι επιλογή του ίδιου του ατόμου και μόνο ευθύνη του ενώπιον Θεού και ανθρώπων.

Η επιθυμία σου να κρυφτείς πίσω από το όνομα ενός «επιφανούς πατέρα» μοιάζει πολύ με δυσφήμιση. Συγγνώμη για την έκφραση. Αλλά διαφορετικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειαζόσασταν αυτή τη διαφήμιση και έναν σύνδεσμο προς μια αρχή που δεν είναι τέτοια;

Σας επιστρέφω το βιβλίο με βαθιά λύπη και λύπη που οι άνθρωποι χάνουν την ιδέα και το γούστο για πνευματική επικοινωνία, αντικαθιστώντας τα πάντα με διαφημίσεις, κρότους και θόρυβο που δεν έχουν καμία σχέση με το πνευματικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια: