Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Από τις τιμές καὶ τὰ μεγαλεῖα τῆς ἐξουσίας στη φυλακή!



«Από τις τιμές καὶ τὰ μεγαλεῖα τῆς ἐξουσίας στη φυλακή! Τέτοια ἦταν ἡ πορεία του Charles
Calm συμβούλου του Προέδρου των ΗΠΑ Richard
Όταν το 1973 ξεσπάη το σκάνδαλο του
Watergate, ο Πρόεδρος εξαναγκάζεται σε παραίτη
σε καὶ ὁ σύμβουλός του καταδικάζεται σε φυλάκισι
Σαν συνέπεια τῶν γεγονότων αὐτῶν, θα γράψη τά
ἐξῆς: είδα τῆς ἁμαρτίες μου νά ἐκτίθενται με τρόπο
ἀνελέητο ὄχι μόνο σε μία ἐφημερίδα, ἀλλὰ σὲ ὅλες τίς
ἐφημερίδες τοῦ κόσμου! Άρχισα να συνειδητοποιῶ
τη θλιβερή πραγματικότητα τῆς ἀνθρωπίνης καρδιᾶς
καὶ τοῦ ἰδίου τοῦ ἑαυτοῦ μου: ήμουν ἕνας ἁμαρτω
λός". Στη συνέχεια, όμως, γνώρισε τήν ἀπελευθέρωσι
τὴν ὁποία φέρνει ἡ πίστι στὸν Ἰησοῦ Χριστό καί ἡ
θεία συγχώρησι. Καί ἀπό τότε ἡ ζωή του αλλάζει μέ
τρόπο καταπληκτικό. Το πολιτικό πρόσωπο χωρίς
Έλεος, γίνεται ἕνας ἄνθρωπος γεμάτος εὐσπλαγχνία
που ιδρύει την Αδελφότητα τῶν Φυλακών (Prison Fellowship), ένα έργο που βοηθάει τους φυλακισμένους
καί τίς οἰκογένειές τους.
Αὐτή ἡ ἐξαιρετική πορεία τόν ὁδήγησε ἀργότερα
νὰ κάνη τήν παρακάτω δήλωσι: "Η ζωή μου ὑπῆρξε
το τέλειο παράδειγμα τῆς ἐπιτυχίας, καί τῆς ἐκπλη-
ρώσεως τοῦ μεγάλου ἀμερικανικοῦ ὀνείρου. Ξαφνικά,
ὅμως, συνειδητοποίησα ὅτι δέν ἦταν ἡ ἐπιτυχία μου
αὐτή τήν ὁποία χρησιμοποίησε ὁ Θεός γιά νά μοῦ
ἐπιτρέψη νά ἔλθω σε βοήθεια τῶν φυλακισμένων.
Ὄχι, ἀντίθετα χρησιμοποίησε τή μεγαλύτερη ταπεί-
νωσί μου (τήν καταδίκη μου σέ φυλάκισι) ἔτσι ὥστε ἡ
ζωή μου νά ἀρχίση νά γίνεται πιό χρήσιμη καί ὠφέλι-
μη γιά τόν Κύριο. Γιά νά δείξη τή δόξα Του, χρησιμο-
ποίησε αὐτή ἀκριβῶς τήν περίοδο γιά τήν ὁποία δέν
θὰ μποροῦσα ποτέ ἐγώ νά ὑπερηφανευτῶ. Χάνοντας
ὅλα ὅσα, γιά μένα, ἔκαναν τον Charles Colson ἕνα
σημαντικό πρόσωπο, ἀνακάλυψα τόν πραγματικό
ἄνθρωπο τόν ὁποῖο ὁ Θεός ἤθελε νά εἶμαι, καί τόν
ἀληθινό σκοπό τῆς ζωῆς μου”»






Δεν υπάρχουν σχόλια: