Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Αναφέρει αναγνώστης.Έζησα μεταθανάτια εμπειρία...


Έζησα μεταθανάτια εμπειρία...
Για 12 λεπτά ήμουν κλινικά νεκρή λόγω εμφράγματος, τόσο πήρε για να με επαναφέρουν οι γιατροί στην ζωή.
Σε αυτή την διάρκεια των 12 λεπτών, αυτό που έζησα, το ένιωσα να διαρκεί πολλές ώρες... Στην αρχή είδα ότι βγήκα από το σώμα μου και αμέσως ένιωσα την κάθοδο, όσο έπεφτα αυξανόταν το βάρος μου και κυρίως σαν ένα βάρος στην ψυχή μου να έχω.Επεφτα πολύ γρήγορα.Εκει δεν είδα κάτι, όμως άκουγα ουρλιαχτά και μέσα στο απόλυτο σκοτάδι μου ήρθε μία δυσωδία, σαν από καμμένη σάρκα και βόθρο μαζί.Ηταν ανυπόφορο.Αρχισα να φωνάζω: φτάνει!! δεν αντέχω άλλο!!! Το φώναξα τρεις φορές αυτό με όση δύναμη είχα.
Και ξαφνικά, σταματάει η κάθοδος και άρχισε η άνοδος με πολύ αργό ρυθμο όμως...
Κάποια στιγμή το σκοτάδι άρχισε να φεύγει και να οδεύω προς το φως.Ενα φώς που δεν αντέχουν τα μάτια, αλλά με μεγάλη επιθυμία να θέλεις να το δεις.Η αίσθηση ήταν τέλεια.Το βάρος που ένιωθα πριν, χάθηκε τελείος, ανάλαφρη η ψυχή μου έγινε.Και κάποια στιγμή, χωρίς να νιώθω ότι έχω σώμα, βρέθηκα όρθια... και μέσα από το φως, είδα ένα χέρι να με ακουμπάει και άκουσα μία φωνή αντρός να μου λέει με ήρεμο τρόπο: γύρνα πίσω, δεν είσαι ακόμη για εδώ, αλλά ούτε και για κάτω.
Μετά από αυτό, επανήλθα, ακούγοντας τους γιατρούς να λένε: επιτέλους,την σώσαμε!!
Να σημειώσω ότι... για τρεις μέρες, ένιωθα αυτή την απαίσια μυρωδιά στην μύτη μου και όλο ρωτούσα τους γύρω μου, τί βρωμάει συνέχεια έτσι; Η απάντησή τους ήταν, ότι τίποτα δεν μας μυρίζει εμάς..

Δεν υπάρχουν σχόλια: