Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Sergei Kourdakov: «Εἶχα μεγαλώσει μέ τό Marx, τον Engels καί τό Lenin.




Sergei Kourdakov: «Εἶχα μεγαλώσει μέ τό Marx, τον Engels καί τό Lenin. Ήταν οἱ θεοί μου. Τρεῖς φορές εἶχα γονατίσει ἐνώπιον τοῦ ἄψυχου σώματος τοῦ Lenin στή Μόσχα καί προσευχόμουν θερμά σ' αὐτόν.
Ἦταν ὁ θεός μου καί ὁ δάσκαλός μου. Ἀλλά τώρα, στις τελευταῖες μου στιγμές, τό μυαλό μου στράφηκε πρός τό Θεό τόν ὁποῖο δέν ἤξερα. Σχεδόν ἐνστικτωδῶς, προσευχήθηκα. "Θεέ μου, ποτέ δέν ἤμουν εὐτυχισμένος σέ αὐτή τή γῆ. Τώρα πού πεθαίνω, σέ παρακαλῶ νά πάρης τήν ψυχή μου στον Παράδεισο,
Ἴσως μέ βρῆ λίγη ευτυχία ἐκεῖ, Θεέ μου. Δέν Σου ζητῶ νά σώσης τό σῶμα μου. Αλλά καθώς αυτό βουλιάζει πρός τά κάτω, πάρε τήν ψυχή μου μαζί Σου στόν οὐρανό. Σε παρακαλῶ, Θεέ μου!"» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: