Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΗ ΤΟΥ ΡΏΣΣΟΥ.



ΠΑΤΉΡ ΙΩΆΝΝΗΣ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΗ ΤΟΥ ΡΏΣΣΟΥ.


Σήμερα μια πολύ όμορφη οικογένεια ήρθε στην Εκκλησία μας.  Με τέσσερα παιδιά.  Όλα τα παιδιά υποκλίθηκαν όμορφα.  Ένα κοριτσάκι περίπου 5 ετών έτρεξε κοντά μου και με αγκάλιασε.  Δεν ήξερα γιατί.  Την  ρώτησα.  Μου είπε: γιατί προσευχήθηκες στον Άγιο Ιωάννη που με βοήθησε να μιλήσω. 
 Έμεινα άναυδος.  Τους είχα αναφέρει.  Είχαν έρθει πέρυσι.  Τώρα το θυμήθηκα.  Το κοριτσάκι δεν μιλούσε καθόλου,   προσευχήθηκα.  Το κοριτσάκι φίλησε τον Σταυρό και φίλησε τον Άγιο Ιωάννη.  Στο τέλος είπα: αντίο.  Το κοριτσάκι γύρισε, μου έσφιξε το χέρι και είπε επίσης: γεια.  Από τότε άρχισε να λέει όλο και περισσότερα λόγια.  Τα είχε ήδη στο κεφάλι του.  Απλώς δεν μπορούσε να τα εκφράσει.  Το κορίτσι έχει απαστράπτουσα ευφυΐα. 
 Τη ρώτησα πώς σε έμαθε να μιλάς; 
 Το παιδί έμεινε για λίγο, έγνεψε ελαφρά, μετά είπε στο αυτί μου: έβαλε το δάχτυλό της στο στόμα μου και τέλος. 
 Ευχαριστώ Άγιε γιατρέ χωρίς χρήματα, υπέροχο χειρουργό και θεϊκό λογοθεραπευτή, Ιωάννη τον Ρώσο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: