Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΘΈΣΗ.


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ

 Η κόλαση ήταν ήδη σχεδόν γεμάτη, αλλά υπήρχαν ακόμη πολλοί αμαρτωλοί που περίμεναν στις πύλες της.  Ο διάβολος δεν είχε άλλη επιλογή από το να κλείσει την πόρτα.  Βγήκε στους υποψηφίους για είσοδο και τους μίλησε:

 «Έχει απομείνει μόνο ένα μέρος και, φυσικά, μπορεί να το καταλάβει μόνο ένας από εσάς που υπήρξε ο μεγαλύτερος αμαρτωλός». 

 Τότε ρώτησε: «Μήπως υπάρχει ένας επαγγελματίας δολοφόνος μεταξύ των παρευρισκομένων ή κάποιος δολοφόνος;». 
 Μη ακούγοντας καταφατική απάντηση, αναγκάστηκε να αρχίσει την εξέταση όλων των αμαρτωλών που στέκονταν στην ουρά. 

 Το βλέμμα του Διαβόλου καρφώθηκε σε έναν από αυτούς, ο οποίος είχε καταφέρει με κάποιο τρόπο να μείνει μακριά από την προσοχή του μέχρι τώρα. 

 «Και τι έκανες;»  ρώτησε ο Διάβολος. 

 "Τίποτα.  Είμαι ένας αξιοπρεπής άνθρωπος και κατέληξα εδώ τυχαία». 

 «Είναι αδύνατο.  Πρέπει να έφταιγες για κάτι». 

 «Αλήθεια λέω», διαμαρτυρήθηκε ο συγκινημένος άντρας, «Πάντα προσπαθούσα να είμαι όσο το δυνατόν πιο μακριά από την αμαρτία».  Είδα πώς κάποιοι αδίκησαν άλλους, αλλά εγώ δεν συμμετείχα σε αυτό.  Είδα παιδιά να πεθαίνουν από την πείνα, που τα πουλούσαν και τα πιο αδύναμα τα μεταχειρίζονταν σαν σκουπίδια.  Έχω δει ανθρώπους να κάνουν ανόητα πράγματα και να κατηγορούν ο ένας τον άλλον για αυτό.  Μόνο εγώ ήμουν απαλλαγμένος από πειρασμούς και δεν έκανα τίποτα.  Ποτέ". 

 "Ποτέ;  - ρώτησε δύσπιστα ο Διάβολος.  «Μα αλήθεια τα είδες όλα αυτά με τα μάτια σου;» 

 «Σίγουρα ναι». 

 «Και πραγματικά δεν έκανες ποτέ τίποτα;»  - επανέλαβε την ερώτησή του ο Διάβολος.  «Anichoghisinko».

 Ο διάβολος χαμογέλασε με ικανοποίηση: «Έλα μέσα, φίλε!  Η τελευταία θέση είναι δική σας! 

 Ένας άγιος, περπατώντας μέσα στην πόλη, είδε ένα κορίτσι με κουρέλια  παρακαλούσε για ελεημοσύνη. 

 «Κύριε, γιατί το επιτρέπεις αυτό;  Κάνε κάτι, σε ικετεύω», στράφηκε ο άγιος στον Θεό. 

 Και το βράδυ, στις ειδήσεις της τηλεόρασης, παρακολούθησε αναφορές για ανθρώπους που σκοτώνονται μεταξύ τους, είδε τα μάτια των ετοιμοθάνατων παιδιών, τα σώματά τους εξαντλημένα από την πείνα. 

 Και πάλι φώναξε στον Θεό: «Κύριε, δες πόσο κόπο!  Κάνε κάτι!» 
 Τη νύχτα, ο άγιος άκουσε τη φωνή του Κυρίου: «Κάτι έχω ήδη κάνει: Σε δημιούργησα».

 © Bruno Ferrero

Δεν υπάρχουν σχόλια: