Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024

Πλήρης συλλογή από κηρύγματα και διδασκαλίες του ηγούμενου Σάββα (Οσταπένκο) 14

 


Προσευχή των Ευχαριστιών για τη Σωτηρία

Όταν λαμβάνετε θεραπεία από οποιαδήποτε ασθένεια, ευχαριστήστε τον Κύριο με τα ακόλουθα σύντομα λόγια :

Δόξα σε Σένα, Κύριε Ιησού, ο Μονογενής Υιός του Αρχικού Πατέρα, που μόνος γιατρεύει κάθε ασθένεια και κάθε έλκος στους ανθρώπους, γιατί ελέησες εμένα, τον αμαρτωλό, και με λύτρωσες από την ασθένειά μου, χωρίς να την επιτρέψεις να αναπτυχθεί  σύμφωνα με τις αμαρτίες μου. Δώσε μου από τώρα, Δάσκαλε, τη δύναμη να κάνω σταθερά το θέλημά Σου για τη σωτηρία της καταραμένης ψυχής μου και για τη δόξα Σου με τον Πατέρα Σου χωρίς καταγωγή και το Ομοούσιο Πνεύμα Σου, τώρα και πάντα και στους αιώνες των αιώνων. Αμήν.

Δόξα στον Θεό Πατέρα και Υιό και Άγιο Πνεύμα! Και δόξα στην Παναγία, Μητέρα του Χριστού Θεού ημών, στους αιώνας των αιώνων! Αμήν.

Μένοντας μαζί σας στην προσευχή

ο καλοθελητής σας Δ . Ο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: