Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.11




Σ' άλλη αδελφή, πού ρωτούσε για την «ευχή»:
-       Ή «ευχή» θα σού τά διδάξει όλα. Όμως πρέπει να ξέρης, αν θέλεις «ευχή», θα πρέπει να τά θυσιάσεις όλα. Βλέπεις εγώ, όλα τά 'δωσα. Ούτε δύο μέτρα γης δεν έχω νά'με θάψουν, τίποτα. Οι συγγενείς κι οι δικοί μου, βλέπεις, σπάνια έρχονται, σημασία δεν μού δίδουν. Έκοψα μαζί τους κάθε σχέση. Πρέπει ν' αποξενωθείς απ' όλα και να δοθείς μόνο στον Θεόν. Λοιπόν, ό πόνος αυτός, πού ένιωσες, στην καρδιά, προχθές στην αγρυπνία, ήταν από την «ευχή».
-       Γέροντα, μήπως ήταν από υπερκόπωση; γιατί ήμουν όλη μέρα σέ διακονία, ήμουν πολύ κουρασμένη σωματικώς.
-       Όχι! Της «ευχής» ήταν αυτό. Αργότερα θα σού 'ρχεται και περπατώντας... Ναι, πάντως αν θέλεις «ευχή», θα τά 'χεις αυτά αν θέλεις «ευχή δεν πρέπει να φοβάσαι, πρέπει να είσαι έτοιμη για όλα.
-       Γέροντα, πολύ στεναχωριέμαι, γιατί όλο πτώσεις έχω.
-       Έ, μα θα τις έχεις για πολύ καιρό ακόμα, γιατί εύκολα φουσκώνουν τα μυαλά σου, κι επιτρέπει ό Θεός τις πτώσεις, γιατί σού λέει: καλύτερα να την έχω τραυματισμένη και ταπεινή, παρά να την χάσω με την υπερηφάνεια
-       Γι' αυτό Γέροντα;
-       Έτσι είναι, γι αυτό μή βιάζεσαι, γιατί θ' αργήσεις να κάνης καρπούς, να το ξέρης μόνο να 'χεις υπομονή.
Άλλη φορά, μόλις συνάντησε μια αδελφή, χωρίς εκείνη να πει τίποτα, της λέει:

-       Να προσεύχεσαι, να υπομένεις, να επιμένεις στην «ευχή» και να ταπεινώνεσαι, κι έτσι θ' ανεβαίνεις κάθε μέρα.      


 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: