Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.2 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ.






Κάποτε μια αδελφή τού εξομολογήθηκε τρομοκρατημένη την σφοδρότητα κι επιμονή τών ακαθάρτων λογισμών, πού την ταλαιπωρούσαν: Γέροντα, θα με πνίξουν οι λογισμοί....


-Να φωνάζεις τον Ιησού. Εκείνος θα νικήσει. Εμείς πάθη δεν μπορούμε να νικήσουμε. Ό Χριστός, ό Χριστός είναι, πού εξήλθε «νικών και ίνα νικήσει»


Εκείνος θα πολεμήσει για μάς και θα νικήσει τά πάθη μας, φτάνει εμείς να φωνάζουμε συνέχεια: «Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ τού Θεού, ελέησον με!Ιησού  μου ελέησον με! Κύριε βοήθει μοι»! Και Κείνος, ό Δυνατός, θα μάς χαρίσει την τελεία αγνεία, την σωματική και ψυχική παρθενία, την άγίαν απάθεια.... 


Μή φοβάσαι, θα νικήσεις, θα νικήσει ό Χριστός για σένα, φτάνει συνεχώς να τον καλής διά της "ευχής". Κι εγώ, παιδί μου, ήμουν χειρότερος από σένα, πολύ χειρότερος.  Και τώρα να, έφτασα στο σημείο  να μην ξεχωρίζω άνδρα από γυναίκα. Εγώ μόνο ψυχές βλέπω. Και γυμνό άνθρωπο να δώ, κι ότι κι αν δώ, ούτε και Λογισμός δεν κινείται μέσα μου,  έντός μου. Τίποτα. Και ήμουν χειρότερος από σένα. Αλλά όμως, καημένη, δεν άφησα ποτέ τον εαυτό μου να κάνη συγκατάθεση ούτε στον παραμικρότερο λογισμό, κι έλεγα συνεχώς την "ευχή". Λοιπόν, έτσι θα σκέφτεσαι, να  μην απογοητεύεσαι, θα λες: «Αφού ό Πνευματικός μου ήταν χειρότερος  από μένα κι έφτασε στην αγία απάθεια, θα φτάσω κι εγώ με την Χάρι τού Θεού. Ό Χριστός διά τών πρεσβειών της Παναγίας Παρθένου, θα σού χαρίσει, παιδί μου, την αγία, και τελεία αγνότητα».


Κάποια άλλη φορά, πληροφορημένος «άνωθεν» για την τρικυμία των πειρασμών μιας αδελφής, της έστειλε σημείωμα: « Εμείς συμμετέχουμε στο  μαρτύριό σου, κι εύχόμεθα για την νίκη, την οποία θα δώση ό Χριστός! Δεν είναι πάντα τρικυμία...». Μετά απ' αυτό κόπασε κατά πολύ ό πειρασμός  της αδελφής.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: