Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

«Εν τη οικία του Πατρός μου, μοναί πολλαί είσιν» (Ίω. 4,1) ΤΟ ΟΡΑΜΑ.Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.14.






Κάποια φορά, ό Γέροντας, για να βοηθήσει και στηρίξει μία αδελφή, πολύ κουρασμένη και στεναχωρημένη απ' τον πόλεμο τού Διαβόλου της ομολόγησε: 

«Παιδί μου, προχθές διάβαζα στην Αγία Γραφή εκείνο το χωρίο, που λέει, «εν τη οικία τού Πατρός μου, πολλαί μοναί είσί». Κι όπως είχα σταματήσει πάνω σε αυτό το σημείο και σκεφτόμουν, πώς να είναι άραγε αυτί οι «μονές», ξαφνικά εμφανίστηκαν μπροστά μου δύο νέοι ωραιότατοι. Και ένας μ' έπιασε από ένα μπράτσο κι άρχισαν να με σηκώνουν ψηλά. Κάποια στιγμή, βρεθήκαμε σέ μια απέραντη πεδιάδα, πανέμορφη. 


Μέσα στην πεδιάδα αυτή, βρισκόταν αμέτρητα, κατάλευκα σπιτάκια, πολύ όμορφα, και το καθένα ήταν και διαφορετικό από το άλλο. Άνθρωπο όμως δεν είδα Όπως περιφερόμασταν λοιπόν μέσα σε αυτήν την πεδιάδα, βλέπω ένα σπιτάκι πολύ όμορφο, πού όμως δεν ήταν ακόμα τελειωμένο, και σκέφτηκα, «ποιανού να 'ναι άραγε»; Τότε, απάντησε ό ένας συνοδός μου στη σκέψη μου και μού είπε: «Αυτό είναι της αδελφής τάδε». Κι εγώ έμεινα κατάπληκτος, διότι γι' αυτήν ειδικά την αδελφή, κανείς μας δεν πιστεύει, ότι έχει κάποια ιδιαίτερη πνευματικότητα, δεν ξέρει και πολλά πράγματα. Όμως βλέπεις, ό Θεός αλλιώς κρίνει...


Και μετά Πάτερ, τί έγινε;



Μετά με γύρισαν πάλι πίσω, έδώ στο κελί και μ' άφησαν με τον ίδιο τρόπο, πού με πήραν.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΖΑΝΝΗΣ. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: