Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022

Ο ΡΟΥΜΆΝΟΣ ΆΓΙΟΣ.


Ο Θεός Βοήθεια!  Σήμερα θα μιλήσω για έναν Άγιο στην καρδιά μου, έναν Άγιο Ρουμάνο.Κάποτε όταν ο πατέρας ήταν στο μοναστήρι Cozia, ο ηγούμενος τον έστειλε στο Caracal, όπου το μοναστήρι είχε οικόπεδο. Αναφέρει λοιπόν. "Αλλά επιτρέψτε μου να σας πω ένα αυτό που ράγισε την καρδιά μου. Μπήκα σε αυτό το μεγάλο υπόστεγο για να προσευχηθώ. Η κατσίκα ούρλιαξε έξω για να μπορέσω να την βάλω κι αυτήν μέσα. Δεν μπορούσα, γιατί υπήρχαν σιτηρά στο πάτωμα και Έπρεπε να την προσέχω.Παίρνοντάς την από το κέρατο και από ένα αυτί την τράβηξα δίπλα μου να κάτσει σωστά.Έλεγα την προσευχή μου.Όταν πήγα την επόμενη μέρα ήρθε και κάθισε μόνη της στα γόνατά μου , όπως την προηγούμενη φορά. Καταλαβαίνεις  διηγήθηκε την ιστορία στον ηγούμενο  σε ποια μεγάλη ευτυχία βρισκόμουν; 


Αυτά είναι γραμμένα στο βιβλίο: Εκδοτικός Οίκος "Eternity Hidden in a Moment". Reentregirea-2014.

 Μεγάλος Άγιος, και από αυτή την ιστορία εμείς μαθαίνουμε ότι τα ζώα μπορούν να είναι πιο υπάκουα από τους ανθρώπους. Ο Θεός Βοήθεια, ο Άγιος Πατερας Arsenie Papacioc από τη Μονή Techirghiol μπορεί να μεσολαβήσει και για εμάς τους αμαρτωλούς 🙏🏻☦

Δεν υπάρχουν σχόλια: