Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΕΝΝΥΧΑ ΛΙΑΝ.




Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011. Πρώτα απ' όλα έναρξις της Νηστείας των Χριστουγέννων. Την Σαρακοστή αυτήν ωρισμένοι την λένε και ''χαρούμενη'' αφού είναι πιο χαλαρή από την αντίστοιχη του Πάσχα. Την ίδια μέρα οι Έλληνες πανηγυρίζουν για την νέα (no name) κυβέρνησή τους υπό τον κ. Λουκά Παπαδήμο, ο οποίος με αυτήν την κίνηση των πολιτικών επιβραβεύεται για την συμμετοχή του στο απίθανο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου στο οποίο, φευ, είχε πάρει μέρος και η Εκκλησία. Εγώ όμως πανηγυρίζω γιατί πήρα στα χέρια μου την έγγραφη ευλογία του Παναγιωτάτου Πατριάρχου μας κ.κ. Βαρθολομαίου για το υπό έκδοσιν πόνημά μου υπό τον τίτλο ''Έννυχα λίαν'', στο οποίο μεταφέρω μέρος των εντυπώσεών μου από το 'Αγιον Όρος κατά την διάρκεια των προσκυνημάτων μου στο Περιβόλι Της.


εκδοτικος ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: