Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Ἑορτάζοντας τήν μνήμη τοῦ Ὁσίου πατρός ἡμῶν Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτου στήν ἐνορία τῆς Παναγίας καί τῶν Ἁγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων τοῦ Γοματίου ὅπου βρίσκεται καί τό μνημεῖο του.



Ἑορτάζοντας τήν μνήμη τοῦ Ὁσίου πατρός ἡμῶν Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτου στήν ἐνορία τῆς Παναγίας καί τῶν Ἁγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων τοῦ Γοματίου ὅπου βρίσκεται καί τό μνημεῖο του. 
Τόν παρακαλοῦμε λέγοντας : Ὅσιε τοῦ Θεοῦ πρέσβευε ὑπέρ ἡμῶν. 
Προσφέρουμε στήν ἀγάπη σας τήν εὐωδία τοῦ πάντερπνου τοῦτου ἄνθους ἀπό τό Περιβόλλι τῆς Παναγίας μας, τόν ἱερό Ἄθωνα. 

«Μονάχα στούς ταπεινούς ἐμφανίζεται ὁ Κύριος. Ἡ ταπείνωση εἶναι φῶς μέσα στό ὁποῖο μποροῦμε νά δοῦμε τό φῶς τοῦ Θεοῦ. ''Ἐν τῷ φωτί Σου ὀψόμεθα φῶς''.
Ὁ Κύριος μέ δίδαξε νά κρατῶ τό νού μου στόν Ἅδη καί νά μήν ἀπελπίζομαι. Μέ αὐτόν τόν τρόπο ταπεινώνεται ἡ ψυχή μου. Ὅλοι θά βρίσκονται μέσα στήν ἀγάπη καί ἀπό τήν κατά Χριστόν ταπείνωση ὅλοι θά χαίρονται νά βλέπουν τοῦς ἄλλους ἀνώτερούς τους. Ὤ, προσευχηθεῖτε γιά μένα ὅλοι οἱ Ἅγιοι γιά νά μάθει ἡ ψυχή μου τήν ταπείνωση τοῦ Χριστοῦ.
Πού εἶσαι Κύριέ μου; Ἐκρύφθηκες ἀπό τήν ψυχή μου καί Σέ ζητῶ μέ δάκρυα.
Κύριε, δώσε μου τήν δύναμη νά ταπεινωθῶ μπροστά στό μεγαλεῖο Σου. Κύριε, σε Σένα πρέπει δόξα στούς οὐρανούς καί στή γῆ. Δώσε καί σέ μένα, τό μικρό πλάσμα Σου, τό ταπεινό Σου πνεύμα».

Ἀρχιμ. Σωφρονίου, Ὁ Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης

Τό πρωί θά τελεστεῖ Θεία Λειτουργία 8 μέ 10 στόν Ἱερό Ναό Παναγίας-Τεσσαράκοντα Μαρτύρων στό Γομάτι. Ὅσοι πιστοί προσέλθετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: