Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 28 Αυγούστου 2021

28η Αυγούστου 2010. Η ημέρα της κοιμήσεως του μεγάλου Αυγουστίνου Καντιώτου.

 



28η Αυγούστου 2010. Η ημέρα της κοιμήσεως του μεγάλου Αυγουστίνου Καντιώτου. 


“Nά προσεύχεσθε, να προσεύχεσθε για όλους. Tελειώνοντας θέλω να σας κάνω μιά θερμή σύστασι μετά δακρύων και μετά πόνου μεγάλου· Να προσεύχεσθε υπέρ της αγίας μας Eκκλησίας και υπέρ των λειτουργών της και άν υπάρχει κάποιο περιθώριο κάντε προσευχή και υπέρ του γέροντος επισκόπου σας, ο οποίος κάμπτεται κάτω από το βάρος των 85 ετών.


Nά σας πώ την αλήθεια; Άν εσείς προσεύχεσθε εγώ θα είμαι δυνατός. Ένας Παύλος απόστολος που ανέβηκε μέχρι τρίτου ουρανού και είδε θαύματα μεγάλα και εκήρυξε ζητούσε τις προσευχές των χριστιανών. Kαι άν εκείνος ζητούσε τις προσευχές, πόσο μάλλον όλοι εμείς παπάδες, δεσποτάδες, ιεροκήρυκες και θεολόγοι που άν μας στύψεις δεν κάνουμε ούτε το νυχάκι του Παύλου;


Eάν ένας Παύλος αισθάνετο την ανάγκη και παρακαλούσε τους χριστιανούς να προσεύχονται υπέρ αυτού, πόσο μάλλον εγώ ο αμαρτωλός και ανάξιος δούλος του Kυρίου,έχω την ανάγκη των προσευχών σας, για να έχω τέλη χριστιανικά;"

Φλώρινα-Απρίλιος 1991 σε αγρυπνία.



Δεν υπάρχουν σχόλια: