Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Εν όψει της Νέας Χρονιάς και με όσα δύσκολα περάσαμε όλοι μας,μοιράζομαι προσωπικό μου βίωμα...ως αντίδωρο ελπίδας και αγάπης...!!!


Εν όψει της Νέας Χρονιάς
και με όσα δύσκολα 
περάσαμε όλοι μας,
μοιράζομαι προσωπικό μου βίωμα...
ως αντίδωρο ελπίδας και αγάπης...!!!

<<Η Κρήτη είναι ένας αγαπημένος...
συνάμα ευλογημένος προορισμός...!!!
Ήταν πριν 2 χρόνια...
όταν 
κάποιοι φίλοι, 
μας προέτρεψαν να πάμε 
στην Πόμπια 
να επισκεφτούμε και 
να πάρουμε την ευλογία της Γερόντισσας Γαλακτίας...!!!
Τελικά εξελίχθηκε σε πόθο...!!!
Βρεθήκαμε με άλλους 4-5 
εκεί στο δωματιάκι της...
Η κυρία που την πρόσεχε...
της έδωσε το σταυρουδάκι της,
και η Γερόντισσα τότε ζήτησε να φορέσει και το σχήμα μας...!!!

Μου ζήτησε να σκύψω,  
να ακουμπήσω το κεφάλι μου 
στην αγκαλιά της,
φυσικά δίχως να ξέρει το κυρίως πρόβλημά μου,
(αρκετά σοβαρά εγκεφαλικά επεισόδια)
και τότε συνέβει 
κάτι το θαυμαστό...!!!
Άρχισε να με σταυρώνει το κεφάλι 
και με τα χεράκια της 
να μου "ξεψειρίζει" τα μαλλιά 
σαν να μου έβγαζε βρωμιές 
προς τα έξω. 
Αφιέρωσε περί τα 15 λεπτά συνεχώς 
Εκείνη με υπομονή και 
αγάπη περισσή 
κι εγώ με πίστη και ανακούφιση...!!!

Ένιωσα ένα απίστευτο βάρος 
να φεύγει από πάνω μου...
Με καθησύχασε...
Με σταύρωσε...!!!
Να βάζω αγιασμό μου είπε...
είναι μεγάλη βοήθεια 
και ευλογία!!!
Είχε διορατικό χάρισμα 
αφού μας είπε και για
άλλα θαυμαστά 
που ήδη 
μας συνέβησαν...!!!

Είχε μονίμως,
χαμογελαστό πρόσωπο 
και υπέροχο χιούμορ...!!!
Μας αγκάλιασε,  μας φίλησε, 
μας ευλόγησε...!!!

Γερόντισσά μου, 
Σ'ευχαριστώ που με βοήθησες τόσο 
ν' αλλάξω ριζικά τη ζωή μου...!!!

Ας είναι ευλογημένο
το Νέο Έτος για όλους μας...!!!

Βιργινία Μαυρίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: