Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022

Θαυμαστό γεγονός τής Παναγίας μας.

Η πιο όμορφη ιστορία βραδινή ιστορία...
   
    Εικόνα της Μητέρας του Θεού

      Όταν ένας νεαρός έγινε 18 ετών και πήρε το δίπλωμα οδήγησης και οι γονείς του του αγόρασαν ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και εξαιρετικά ακριβό, πήγε ένα ταξίδι.
      Σε ένα από τα ταξίδια του, ο νεαρός πήγε στη γιαγιά του, μια πολύ πιστή γυναίκα που έμενε μακριά και που μόλις είχε επιστρέψει από προσκύνημα.
    Σε ένα μοναστήρι η γιαγιά μου είχε αγοράσει στη θεία μου μια εικόνα της Παναγίας της Παντάνασσας.
    Ήταν μια όμορφη, καλοφτιαγμένη εικόνα, αρκετά μεγάλη.Μια λιθογραφία με αντίγραφο της εικόνας της Παντάνασσας, του Καρκινοθεραπευτή.
   
      Δεν μου είχε αγοράσει τίποτα γιατί ήξερε ότι δεν θα είχαμε λάβει το δώρο της έτσι κι αλλιώς.
    Γνωρίζοντας ότι επέστρεφα σπίτι, η γιαγιά μου ζήτησε να πάρω την εικόνα και να την πάω στη θεία της.
      
     Την  παρέλαβα με κόπο, δεν το κοίταξα καν, αλλά την  πέταξα με μεγάλη περιφρόνηση στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, είπε ο νεαρός.
    
     Στην επιστροφή, περίσσιος φόβος, αλλά και η απειρία του νεαρού στο τιμόνι έκαναν το αυτοκίνητο να μετατραπεί σε ένα σωρό συντρίμμια  σε επικίνδυνη καμπύλη.
    
     Πολλά ασθενοφόρα ήρθαν στο σημείο του ατυχήματος και όλοι έμειναν έκπληκτοι με το πώς ήταν το αυτοκίνητο.
      «Ωστόσο, τους μιλούσα.  Νόμιζαν ότι ήμουν σε αγωνία, νόμιζαν ότι ήμουν σοβαρά τραυματισμένος και παραλήρημα.  Οι διασώστες έκοψαν το αυτοκίνητο στα δύο για να με απεγκλωβίσουν».
   
      Αν και η πρόσκρουση ήταν πολύ δυνατή, το αγόρι είχε διαφύγει χωρίς το παραμικρό κόψιμο, μώλωπες ή γρατσουνιές.
      Είχε γλιτώσει σώος από αυτό το τρομερό ατύχημα και τη στιγμή που τον έβγαλαν έξω, κάποιοι από αυτούς που ήταν εκεί άρχισαν να προσκυνούν.
     «Νόμιζα ότι υποκλίθηκαν  γιατί είχα ξεφύγει ζωντανός, αλλά δεν ήταν έτσι.  Κρατούσα κάτι στο στήθος μου, αλλά δεν το είχα προσέξει καν.  Ήταν το εικονίδιο που μου είχε δώσει η γιαγιά μου για τη θεία μου και που είχα πετάξει απρόσεκτα στο αυτοκίνητο.  Μόνο τότε το κοίταξα και είδα ότι ήταν η εικόνα της Θεοτόκου...», αναφέρει ο νεαρός αυτός.
     
      Η Μητέρα του  Κυρίου που δεν σεβόταν είχε γίνει η προστατευτική του ασπίδα και στεκόταν σαν τοίχος ανάμεσα σε αυτόν και τα συντρίμμια ανάμεσα σε αυτόν και τον θάνατο.
 
     Η Μητέρα του Θεού δεν κοίταξε τις πράξεις του, γνωρίζοντας ότι ο νέος ήταν άπιστος και από άγνοια δεν πίστευε στον Θεό και γι' αυτό τον λυπήθηκε και δεν τον άφησε να χαθεί.
   
     «Αυτό ήταν το σημείο καμπής της ζωής μου και από τότε αποφάσισα πραγματικά να αλλάξω τη ζωή μου.  Ο άθεος μέσα μου έγινε χριστιανός, και από τον διώκτη του Θεού είχα γίνει μεγάλος εραστής Του», είπε ο νεαρός.
   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: