Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Αναζήτησα τον Θεό στους ανθρώπους του χωριού μου.


Αναζήτησα τον Θεό στους ανθρώπους του χωριού μου.  Μετά σε βιβλία, σε ιδέες και σύμβολα.  Αλλά αυτό δεν μου έδωσε ούτε γαλήνη ούτε αγάπη.  Μια μέρα ανακάλυψα στα γραπτά των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας ότι είναι δυνατό να συναντήσεις τον Θεό με πραγματικό τρόπο μέσω της προσευχής.  Και τότε Τον άκουσα να μου λέει: τόλμησε να καταλάβεις ότι σε αγαπώ.  Μετά, υπομονετικά, άρχισα να δουλεύω.  Έτσι κατάλαβα σταδιακά ότι ο Θεός είναι κοντά, ότι με αγαπά και ότι γεμίζοντας με με την αγάπη του, η καρδιά μου ανοίγει στους άλλους.  Κατάλαβα ότι η αγάπη είναι κοινωνία με τον Θεό και με τον άλλον.  Και ότι χωρίς αυτήν την κοινωνία, ο κόσμος δεν είναι παρά θλίψη, καταστροφή, καταστροφή, σφαγές.  Αφήστε τον κόσμο να θέλει μόνο να ζήσει σε αυτήν την αγάπη, και τότε θα γνώριζε την αιώνια ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: