Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 23 Μαΐου 2023

ΘΕΟΣ ΥΠΆΡΧΕΙ.


 🙏ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!


Η ιστορία του Θαύματος από έναν Ρώσο στρατιώτη:

"Το όνομά μου είναι Αντρέι, είμαι μέλος του SVO, εθελοντής. Είμαι 46 ετών, ζω στη Μόσχα, πριν από το SVO δούλευα ως απλός ταξιτζής. Φαίνεται ότι όλα ήταν άνετα στη ζωή: οικογένεια, σπίτι, σταθερό εισόδημα, αλλά όταν ξεκίνησε η Ειδική Επιχείρηση, συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να μείνω στην άκρη και το καλοκαίρι πήγα στο μέτωπο ως εθελοντής. Είμαι Ορθόδοξος, και επομένως, πριν πάω στον πόλεμο, αποφάσισα να λάβω μια ευλογία, έτσι συνάντησα τον πατέρα Αλέξανδρο! στο Babushkino Priest Alexander Slesarenko) Και μετά ένα αεροπορικό εισιτήριο, ένα γήπεδο εκπαίδευσης και μια πτήση για τη ζώνη NVO του Λούγκανσκ. Πήρα μέρος στις μάχες κοντά στο Lisichansk και την επίθεση στο Soledar (Αυτό είναι εν συντομία για μένα) Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο μέτωπο, κατάλαβα καθαρά και συνειδητοποίησα: Ο Θεός υπάρχει!

🌿Στα τέλη Αυγούστου - αρχές Σεπτεμβρίου, παλέψαμε για έναν από τους οικισμούς, όταν η μονάδα μου μπήκε σε αυτή την πόλη, είδαμε ένα θαύμα σε ένα από τα σπίτια! Στον τοίχο του σπιτιού κρεμόταν μια εικόνα  το τζάμι του οποίου, κατά τη διάρκεια της μάχης, τρυπήθηκε από μια αυτόματη σφαίρα, αλλά το πρόσωπο δεν άγγιξε! Στα μάτια των παιδιών που το είδαν, υπήρχε μόνο μια ερώτηση: "Πώς, πώς είναι δυνατόν;" Άλλωστε όλοι οι νόμοι της φυσικής και οτιδήποτε άλλο παραβιάζονται. Όλα εκτός από την παρουσία του Θεού στη ζωή μας Αν δεν υπήρχε η φωτογραφία που τράβηξα, είναι απίθανο να με πίστευαν πολλοί, αλλά αυτό είναι γεγονός!

Δεν υπάρχουν σχόλια: