Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Αυγούστου 2023

ΠΑΤΉΡ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΣΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ


Ένα θαύμα και σε μένα!!!


Πριν μεταναστεύσω για Καναδά πήγα και πήρα με τον σύζυγο μου ευλογία από παπα Νικόλα. Ο άντρας μου παρακαλεσε το παπα Νικόλα να προσεύχεται για μας να βγουν τα χαρτιά μου χωρίς εμπόδια (ο αντρας μου είχε ήδη χαρτιά) διότι ο Καναδάς είναι μια χώρα που δεν δέχεται εύκολα μετανάστες οπως επίσης καθυστερεί πολύ να εκδοθεί το Social Insurance Number). Τότε ο π. Νικόλας  μας είπε να προσευχόμαστε στον Άγιο και κάποια στιγμή αν καταφέρουμε  να δώσουμε το όνομα του Αγίου Βησσαριωνα σε κάποιο παιδί για να ακούγεται ο Αγιος και να τον μαθουν και άλλοι ανθρωποι εκτος Ελλαδος. Στην εκκλησία που πηγαίνουμε εδώ στο Καναδά γνωρίσαμε δυο κατηχούμενους και αποφασίσαμε να τους βαπτίσουμε δίνοντας στον έναν το όνομα του Αγίου Βησσαριωνα. Το πρωί πριν από την βάπτιση ο άντρα μου επικοινώνησε με την δικηγόρο που έχει αναλάβει τα χαρτιά μου για να την ρωτήσει ποτε θα έρθει το χαρτί μου για να βγάλω κάρτα υγείας (σημείωση οτι το immigration κυλούσε ανέλπιστα ομαλα με την κατάθεση των εγγράφων μου χωρίς επιστροφες για διορθώσεις και τα σχετικά). Εκείνη του απάντησε ότι θα χρειαστούμε τουλάχιστον άλλοι δυο μήνες και μην βιάζεται γιατί αυτά καθυστερούν αρκετά. Ετοιμαστηκαμε και πηγαμε να κάνουμε τη βάπτιση. Πραγματικά ήταν μια υπέροχη τελετή ολο ευλάβεια από όλες τις πλευρές. Μόλις τελείωσε η τελετή επιστρέψαμε σπίτι. Είπα στον άντρα μου ότι θα φτιάξω καφέ και θα βγω στη βεράντα. Την ώρα που έφτιαχνα τον καφέ μπήκε ο άντρας μου στη κουζίνα κρατώντας ένα φάκελο. Και μου λέει μάντεψε τι βρήκα στο γραμματοκιβώτιο; Και του απαντάω «Ηρθε ο Αγιος έτσι δεν είναι; Μου έφερε τα χαρτιά.» Και πράγματι έτσι ήταν, ο Αγιος ήρθε την ίδια μερα που δώσαμε το όνομα του όπως είχε πει ο παπα Νικολας. Και δεν ήταν το μοναδικό θαύμα που μας έκανε ο παπα Νικόλας με τον Άγιο Βησσαριωνα στην οικογένεια μας. 

Θεοδώρα Γεωργίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: