Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Σεργκέι Ιωσήφοβιτς Φουντέλ!!!Στους τοίχους της Εκκλησίας!!!! 22




Και στην προσωπική ζωή του καθενός μπορεί να υπάρχει ένα σημάδι αυτής της Κρίσης.

Πρέπει να σκεφτεί κανείς τα μελλοντικά μαρτύρια με αυτόν τον τρόπο: ακόμα κι αν δεν υπάρχουν για τους άλλους, πρέπει να υπάρχουν για μένα. Νιώθω τη λογική τους σε σχέση με τον εαυτό μου, τους επιβεβαιώνω για τον εαυτό μου. Αν παραμείνω όπως είμαι τώρα, ο ίδιος θα είμαι ένα μελλοντικό μαρτύριο για τον εαυτό μου και, όπως λένε, «εκεί ανήκω».

Και πέρα ​​από αυτό, όλα πρέπει να υποβάλλονται στο θέλημα του Θεού.

Αν ζεις ειλικρινά, βλέπεις τον εαυτό σου όπως είσαι και δεν κρύβεσαι από τον εαυτό σου, τότε η Τελευταία Κρίση αρχίζει κατά τη διάρκεια της ζωής σου. «Η κρίση σου είναι δίκαιη, Κύριε, ελέησέ με » .



Δεν υπάρχουν σχόλια: