Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Μέρα με τη μέρα. Ημερολόγιο Ορθοδόξου Ιερέα! 37

 

05 Φεβρουαρίου.

«Είμαι έτοιμος» ( Ρωμ. 1:15 · Πράξεις 21:13 )

Έτοιμος να υπηρετήσει, έτοιμος να υποφέρει, έτοιμος να πεθάνει - αυτό προετοιμαζόταν ο απόστολος. Παύλος! Είθε ο Θεός να μας δώσει την ίδια ετοιμότητα για οτιδήποτε είναι το θέλημα του Θεού για εμάς. Προσφυγή από τον Απ. Παύλο ήταν ολόκληρος, αμετάκλητος. Δεν υπήρχε κανένας ενδοιασμός μέσα του, δεν στράφηκε σε ανθρώπους για συμβουλές, δεν ζήτησε έγκριση, δεν παζαρεύτηκε με τη συνείδησή του, δεν στάθηκε αναποφάσιστος στο κατώφλι του καθήκοντος. Το κατόρθωμα της ζωής απλώθηκε μπροστά του και, προχωρώντας σταθερά προς αυτό, λέει: "Είμαι έτοιμος!" Η είσοδος στο κέντρο του παγανιστικού κόσμου για έναν προσωπικό, άμεσο αγώνα ενάντια στον παγανισμό δεν ήταν εύκολη. Όμως, χωρίς να σταματήσει ούτε ένα λεπτό πριν από αυτό το κατόρθωμα, ο Παύλος λέει: «Είμαι έτοιμος να κηρύξω το ευαγγέλιο σε εσάς που είστε στη Ρώμη» ( Ρωμ. 1:15 ), και ήταν εξίσου «έτοιμος» να υπομείνει τα πάντα για να εκπληρώσει το θέλημα του Θεού.

Η Ιερουσαλήμ ήταν τότε ο τόπος εκτέλεσης των αγίων οπαδών του Χριστού, εκεί τους περίμενε άμεσος κίνδυνος, αλλά ο Παύλος ήταν έτοιμος να πεθάνει στην Ιερουσαλήμ ( Πράξεις 21:13 ). και όταν τελικά ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον θάνατο , ήταν έτοιμος να θυσιαστεί, έτοιμος να δώσει τη ζωή του για τις πεποιθήσεις του. Το υψηλότερο γνώρισμα στον χαρακτήρα του απ. Παύλου είναι ακριβώς αυτή η ετοιμότητα να ανταποκριθεί απαρέγκλιτα σε οποιοδήποτε καθήκον, είτε ταλαιπωρία είτε ακόμη και θάνατο.

Ο Θεός να δώσει σε όλους τέτοια ετοιμότητα! Χάρισε, Κύριε, να αγωνίζομαι κι εγώ με χαρά όπου με διατάζεις, και να εκπληρώνω ακούραστα το θέλημά Σου, χωρίς να εξασθενώ ποτέ σε ζήλο. Είθε κι εγώ να είμαι υπάκουος σε Σένα, ακόμα κι αν χρειαστεί να ξεφύγω από τις δραστηριότητές μου και να είμαι καταδικασμένος στα δεσμά της αδράνειας. Και όταν έρθει η ώρα του θανάτου μου, ας είμαι έτοιμος να αφήσω τα πάντα αγαπητά στα χέρια Σου και, ορμώντας με όλη μου την καρδιά σε Σένα, να εμπιστευτώ την ψυχή μου στην αγάπη Σου!

Μόνο ένα πράγμα χρειάζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: