Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

ΕΥΣΕΒΉΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ.



«Το βράδυ της 12ης προς 13 Οκτωβρίου 2018 περίμενε τον Κύριο γονατιστός...»
 .....................................
 Δεν είναι 12, είναι ήδη 13 Οκτωβρίου, του είχα υποσχεθεί ότι θα γράψω για Εκείνον!
 Εγώ, πιστεύω πολύ στα θαύματα!  Στα θαύματα που έκανε!  Πιστεύω πραγματικά σε Αυτόν και πιστεύω ότι Εκείνος μπορεί όπου δεν μπορώ! 
 Πραγματικά πιστεύω σε Αυτόν με πεποίθηση! 
 Σε έναν κόσμο όπου αν δεν έχεις χρήματα δεν είσαι κανένας, σε έναν κόσμο όπου αν είσαι απλός άνθρωπος δεν είναι καθόλου καλό, σε έναν κόσμο όπου αν δεν έχεις υγεία, πραγματικά δεν έχεις δεν έχεις τίποτα...! 
 Εγώ, δεν έχω λεφτά αλλά είμαι ένας απλός άνθρωπος, με πίστη και που προσεύχομαι για υγεία!  Προσεύχομαι για την ευημερία μου και προσεύχομαι για θαύματα...θαύματα στη ζωή μου!  Τα χρειάζομαι πολύ! 
 Και έχω φτάσει να πιστεύω ότι όπου ο γιατρός δεν μπορεί ή όπου οι θεραπείες δεν μπορούν, μπορεί! 
 Προσεύχομαι το μικρό χαπάκι και με τη βοήθειά του να κάνει θαύματα στο σώμα μου και το μικροαδένωμα της υπόφυσης να μειωθεί/εξαφανιστεί στην επόμενη μαγνητική τομογραφία.
 Προσεύχομαι επίσης σε Αυτόν για ειρήνη...για αυτήν την ψυχική ηρεμία που πολλοί από εμάς αναζητούμε.  Για τους επιφανειακούς ανθρώπους αναζητούν εμπλουτισμό, εμπλουτισμό...υλικό σε μια τρελή βιασύνη να «έχουν»...! 
 Επίσης προσεύχομαι σε Αυτόν να με κρατήσει υγιή όχι μόνο στο σώμα...σωματικά, αλλά και στο μυαλό!  Είναι εξίσου σημαντικό να κρατάμε τον ψυχισμό μας υγιή, «ολόκληρο», καθαρό μυαλό! 
 Αλλά πάνω απ' όλα, προσεύχομαι σε Αυτόν να με βοηθήσει να μην ξεφύγω ποτέ ξανά από την πίστη! 
 Νιώθω την παρουσία του!  Νιώθω τη βοήθειά του! 
 Νιώθω ότι είναι δίπλα μου! 
 Θα με βοηθήσει! 
 Αγιε  Γεροντιε να γίνει το θέλημά σου! 
 - Elena S., Rm.

Δεν υπάρχουν σχόλια: