Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Σεργκέι Ιωσήφοβιτς Φουντέλ!!!Στους τοίχους της Εκκλησίας!!!! 76



 Την παραμονή της αποδοχής της ιεροσύνης, ο πατέρας μου ήταν υπάλληλος του Επαρχιακού Δικαστηρίου της Μόσχας και ζούσε με τη νεαρή σύζυγό του κάπου κοντά στο Sivtsev Brazhka. Έτυχε ότι η φίλη τους, μοναχή της Μονής Ζαϊκονοσπάσκυ, έπεσε σε βαρύ σαρκικό αμάρτημα , με αποτέλεσμα να εκδιωχθεί από το μοναστήρι, να υποβληθεί σε πολλές μομφές και να στερηθεί κάθε υποστήριξη. Ήταν μια νεαρή καλλονή. Η μητέρα μου θυμόταν ιδιαίτερα ότι τα μαλλιά της ήταν σχεδόν στο πάτωμα. Και τότε ο πατέρας μου έρχεται σπίτι και λέει ότι δεν έχει πού να πάει και ότι πρέπει να τη βοηθήσουμε. «Θα σε πείραζε», ρώτησε, «αν την πάρουμε;» «Και μετά», μου λέει η μητέρα μου, «άρχισα να κλαίω και πετάχτηκα στο λαιμό του σε μια αίσθηση ευγνωμοσύνης». Ο διωγμένος λοιπόν εγκαταστάθηκε μαζί τους και τον φρόντισαν.


Ο πατέρας μου δεν ήταν ούτε στο σεμινάριο ούτε στην ακαδημία, αλλά μπορούμε να πούμε ότι εδώ έδωσε εξετάσεις και μπορούσε να πάει να λάβει την ιεροσύνη. Το αφιέρωσε ένας υπέροχος επίσκοπος, ο Αλέξιος, Αρχιεπίσκοπος Βίλνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: