Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Στη ζωή μου, υπήρξαν περιπτώσεις που ένιωσα καθαρά το χέρι του Θεού πάνω από τον εαυτό μου όταν ο Θεός με έσωσε και τα γεγονότα ήταν απίστευτα από την άποψη της κοινής λογικής. Ηγούμενος Anatoly (Berastau)



Στη ζωή μου, υπήρξαν περιπτώσεις που ένιωσα καθαρά το χέρι του Θεού πάνω από τον εαυτό μου όταν ο Θεός με έσωσε και τα γεγονότα ήταν απίστευτα από την άποψη της κοινής λογικής.
Κάποτε, όταν εργαζόμουν ακόμα στην ιατρική, ήμουν σύμβουλος στο Υπουργείο Υγείας της ΕΣΣΔ, κλήθηκα για υγειονομική αεροπορία στο Sukhumi της Αμπχαζίας σε ένα σοβαρά άρρωστο παιδί. Αυτό πνίγηκε, αναζωπυρώθηκε και βρισκόταν στο Ρεπουμπλικανικό Παιδικό Νοσοκομείο. Ήρθα, κοίταξα το παιδί, διάγνωση: σοβαρή υπόξινη εγκεφαλοπάθεια, θάνατος του εγκεφαλικού φλοιού. Εξέτασα ακόμα τους γιατρούς - εδώ όλα είναι ξεκάθαρα στους πνευμονολόγους  και τους νευροπαθολόγους, γιατί έπρεπε να μου τηλεφωνήσουν. Οι γιατροί ήταν  σε αμηχανία και είπαν ότι με κάλεσαν, στην πραγματικότητα, μόνο με την επιμονή των γονέων.
Ήμουν  στο Sukhumi, και μεταφέρθηκα στο Gagry, στους συγγενείς αυτού του άρρωστου παιδιού. Όταν μπήκα στην αυλή του σπιτιού τους, μια ηλικιωμένη γυναίκα με ένα μεγάλο πιάτο  βγήκε να με συναντήσει που κρατούσε  στα δύο χέρια. Όταν με είδε, άνοιξε το στόμα της με έκπληξη, , έτρεξε με τα χέρια της, άρπαξε το κεφάλι της. Το πιάτο έπεσε, έσπασε, δεν κατάλαβα τι ήταν λάθος.

 Στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι όταν ένα παιδί είχε αυτό το πρόβλημα και δεν είχε βγει από το κώμα για αρκετές εβδομάδες, η γιαγιά του, είχε ένα όνειρο στο οποίο η φωνή της είπε: «Τηλεφώνησε στο  σύμβουλο της Μόσχας Ανατόλι Ιβάνοβιτς Berestova» - και βλέπει το πρόσωπό μου. Δεν ήξεραν αν υπήρχε ένας τέτοιος σύμβουλος, αλλά επέμεινε ότι με βρήκαν.
Και η αντίδρασή της στην εμφάνισή μου οφειλόταν στο γεγονός ότι εκείνη με είδε σε ένα όνειρο.
Με έπεισαν να πάρω μαζί μου το παιδί στη Μόσχα. Το πήρα, αν και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα μπορούσε να τον βοηθήσω. Και εδώ έρχεται το απροσδόκητο: στη Μόσχα, η συνείδηση ​​επιστρέφει σε  αυτόν και τον βγάζουμε  έξω από το νοσοκομείο ως κανονικό άτομο. Ήταν το πιο πραγματικό θαύμα του Θεού.


Ηγούμενος Anatoly (Berastau), επικεφαλής του κέντρου αποκατάστασης για Dushepopechitelskogo Krutitskoye, MD, Καθηγητής, Μόσχα

Από το βιβλίο Σ Ρομανόφ «Ο Θεός με έσωσε»

Δεν υπάρχουν σχόλια: