Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

– Grand Duchess Elizabeth Feodorovna.....

“I did not accept this as a cross, but as a path full of light that was shown to me by the Lord following Sergei’s death, and the pursuit of which had already appeared in my soul many, many years before. I do not know when – but it seems that from my very childhood I very much wanted to help the suffering, above all those suffering in soul… Oh, this is not a new feeling, it has always lived in me; the Lord was so merciful to me.” – Grand Duchess Elizabeth Feodorovna.....
" Δεν το δέχθηκα όλο αυτό ως σταυρό, αλλά σαν ένα μονοπάτι γεμάτο φώς που μου υποδείχθηκε από τον Κύριο μετά τον θάνατο του Σεργίου, και η επιδίωξη του οποίου είχε ήδη εμφανισθεί στήν ψυχή μου πολλά, πολλά χρόνια πρίν. Δέν ξέρω πότε -αλλά μου φαίνεται οτι από την πολύ μικρή μου παιδική ηλικία ήθελα πάρα πολύ να βοηθώ εκείνους που υπέφεραν, πάνω από όλα όσους υπέφεραν ψυχικά... Α, αυτό δεν είναι καινούργιο αίσθημα, πάντοτε ζούσε μέσα μου. Ο Κύριος ήταν τόσο ευσπλαχνικός μαζί μου". - Μεγάλη Δούκισσα Ελισάβετ Θεοδώροβνα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: