Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΜΟΝΑΧΗ ΣΕΡΑΦΕΙΜΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ . ΠΑΤΗΡ ΙΓΝΑΤΙΟΣ . ΜΟΝΗ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ.




Εχθές το απόγευμα βρέθηκα στο γυναικείο μοναστήρι της Μάρθας και της Μαρίας των αγίων αδελφών του Αγ.Λαζάρου του Τετραημέρου,στη Βηθανία.Εμεινα εκεί καμία δυό ώρες με την ηγουμένη γερόντισσα Ευπραξία και τις οκτώ-εννιά ευλογημένες αδελφούλες.Πέρασα τόσο καλά μαζί τους.Εφυγα πετώντας από χαρά.!!!!Ευλογημένες ψυχούλες ,όλες τους!!! Ηρωίδες,απλές,ταπεινές αληθινά,σαν παιδάκια τις είδα όλες,σαν μικρά γλυκά,ευλογημένα κοριτσάκια,αγγελάκια!!!Ο Θεός να τις ευλογεί.Οσα κι αν πω θα είναι λίγα......!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Η γερόντισσα Ευπραξία μεταξύ πολλών άλλων,έλεγε ...."έχουμε ευλογία από τον Θεό ,να έχουμε στην Αγία Γη τους Ορθοδόξους προσκυνητές. Αυτοί μας δίνουν ζωή,κίνηση, και με την παρουσία τους έχουμε λιγότερα βάσανα διότι φαίνεται ότι πίσω απ'όλους εμάς εδώ τους λίγους μοναχούς και μοναχές ευρίσκεται μια ολόκληρη Ορθοδοξία και Ενας,..... Παντοδύναμος ΘΕΟΣ!!! Φαίνεται η υπεροχή των λίγων,των ελαχίστων...με τον Χριστό μας από πίσω!!!


Σήμερα πήγα το απόγευμα στη μονή του Αγίου Ονουφρίου του Αιγυπτίου στην περιοχή της Κολυμβήθρας του Σιλωάμ στα Ιεροσόλυμα στην ηγουμένη γερόντισσα Παϊσία.Αυτήείναι εντελώς μοναχούλα της αλλά πόση χάρη είδα στα μάτια της;;; πόση λάμψη;;; πόση δύναμη;;;πόση χαρά έλαβα;;; "Μία καλογριά είχα μαζί μου,έλεγε, κι ο Θεός, μου την πήρε πριν ένα χρόνο κοντά Του,κι ενώ εγώ είμαι μεγάλη σε ηλικία,πήρε εκείνη, που ήταν νέα,αλλά ...δοξασμένο το Ονομα Του!!! Ποιός από μας θα μείνει πίσω,θα μείνει εδώ;;; αφού όλοι μας θα φύγουμε αργά η γρήγορα!!! Είμαι χαρούμενη που η καλή μου Σεραφείμα....είναι κοντά Του!!!Ο καρκίνος την βασάνισε πολύ.....αλλά έφυγε σαν πουλάκι.Της μίλαγα,της έλεγα στο νοσοκομείο που ήμασταν ,και έκανε όλο αιμοπτύσεις,να κλείσει τα ματάκια της και να κοιμηθεί λίγο,και χαμογελαστή ,...τα έκλεισε,και δεν τα ξανάνοιξε!!! Σε μερικές ώρες...έφυγε για τους Ουρανούς!!!Αυτό το Σάββατο έχουμε το χρόνο της.....,να μας έλθεις γέροντα!!!!".

Δεν έχω άλλα λόγια........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: