Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΣΑΒΒΑΙΤΗΣ. " Γιατί;;; τον ρώταγα, πάτερ μου θέλεις να βλέπεις ψαράκια;;;" ΠΑΤΗΡ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΤΗΝ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ.





Εχω κι ένα χρυσοψάρο σε μια γυάλα εδώ στο μοναστήρι και συγκεκριμένα εκεί που τρώμε,στην τραπεζαρία .Ενας μοναχός της Λαύρας του Αγίου Σάββα,όποτε ερχόταν να δει και να εξομολογηθεί στον μακαριστό γέροντα Σεραφείμ ,που κοιμήθηκε το 2003 σε ηλικία 103 ετών,μου ζητούσε επίμονα να αγοράσω και έχω κάπου εδώ και μερικά χρυσόψαρα..!!!Γιατί;;; τον ρώταγα, πάτερ μου θέλεις να βλέπεις ψαράκια;;;


Επειδή,μου έλεγε, τα ψαράκια μέσα στο νερό,όπως τα βλέπεις,σε ξεκουράζουν,σου δημιουργούν μια "ευφορία",σε ηρεμούν,σε αναπαύουν στο μάτι,στο κοίταγμα,στο βλέμμα. Επίσης ,μου έλεγε,ο Θεός μάς απαντάει με την σιωπή Του.Οπότε, όταν βλέπω ένα ψαράκι,ψαράκια,θυμάμαι ότι κι εγώ πρέπει να αγαπώ την σιωπή,την ησυχία,την μακροθυμία που έχει ο Θεός και μου το υπενθυμίζουν όλα Του τα δημιουργήματα, από το μικρότερο ..ως το μεγαλύτερο,όπως επίσης ότι πρέπει να έχω ...υπομονή,υπομονές πολλές,απεριόριστες,ανεξάντλητες, και πως θα το κατορθώνω αυτό;;; Διαμέσου Θεού,ευχών και προσευχών και σιωπής.Ας μάθουμε λίγο να σιωπούμε!!!Οχι πολλά λόγια.
Συνήθως λέμε πολλά....και στην πράξη.......ένα τεράστιο "Ο" μηδενικό!!!!
Ησυχία λοιπόν,αυτογνωσία,να γνωρίσουμε το "μέσα" μας,λίγα λόγια και πιό πολλά έργα!!!!!!!!!
(ερχόταν εδώ ο μοναχός από την λαύρα του Αγίου Σάββα,διότι εδώ ξεκουραζόταν τότε ο γέροντας Σεραφείμ,εδώ στη μονή των Ποιμένων,που το είχε οργανώσει ως μετόχι του λαύρας του Ηγιασμένου Σάββα)

https://www.facebook.com/paterasignatios?fref=photo

Δεν υπάρχουν σχόλια: