Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

ΓΈΡΩΝ ΙΣΙΔΩΡΟΣ Ο ΤΥΦΛΟΣ.

Την πρώτη φορά που πήγα για να τον βρω, με το που έφτασα στο μοναστήρι και μπήκα μέσα κατέβαινε από τις σκάλες μ ένα μπουκάλι στα χέρια.... Του λέω.. Γέροντα τον πατέρα Ισίδωρο ψάχνω.. Εγώ είμαι μωρέ, έλα... Και κάναμε μια βόλτα έξω από το μοναστήρι. Μια άλλη φορά αφού μιλήσαμε και έδωσε κάποιες πνευματικές συμβουλές στα παιδιά, σηκώθηκα να πάρω την ευχή του για να φύγουμε και συγχρόνως σκέφτομαι να του πω, γέροντα πες καμία φορά Κωνσταντίνου - Αθανασίας κ των τέκνων..... Γυρίζει και μου λέει..... Τόσος κόσμος που έρχεται και με βλέπει δεν θυμάμαι τα ονόματα τους. Γι αυτό κι εγώ λέω Χριστέ μου να ελεης όσους ερχοντε και με βρίσκουν. Σύμπτωση;;; Ωραία είναι να έχεις κάθε μέρα "τέτοιες" συμπτώσεις στη ζωή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: