Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

ΣΥΝΕΒΕΙ... ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ.



Είδα όνειρο ότι ήμουν σε εκκλησία κι άναβα καντήλια... Το λάδι όμως δεν έφτανε για όλα. Ξύπνησα και είχα μια αγωνία για το λάδι που δεν έφτασε. Την ίδια μέρα βλέπω έναν γνωστό μου αρχιμανδρίτη στο δρόμο. Με ρώτησε τί κάνει ο άντρας μου και πως τον είχε στην έννοια του. Του είπα το όνειρο. Με συμβούλεψε να πάρω λάδι, ανάμα, λιβάνι και καρβουνακια, και να τα πάω στην εκκλησία να γίνει μια Θεία Κοινωνία στο όνομα του. Σάββατο απόγευμα πήγα στην εκκλησία τα πράγματα. Κυριακή απόγευμα γυρνούσε ο άντρας μου από Κόρινθο. Δεν είχε κίνηση και πήγαινε με 90 χλμ. Λίγα μέτρα πριν το τούνελ και χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι, το αμάξι άρχισε να "τραβάει" δεξιά... Σαν να το χτύπαγε άνεμος πλευρικός είπε ο άντρας μου. Το αμάξι έπεσε με 70-80 χλμ πάνω στις μπάρες και διαλύθηκε!!! Ο άντρας μου δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά!!! Όταν του είπα το όνειρο, μου είπε "το λάδι μου είχε σωθεί..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: