Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

Σήμερα το πρωί στο πατρικό μου σπίτι, η εικόνα της Παναγίας που έχουμε πάνω στο ντουλάπι...................






Σήμερα το πρωί στο πατρικό μου σπίτι, η εικόνα της Παναγίας που έχουμε πάνω στο ντουλάπι πάνω από το ψυγείο, βρέθηκε κάτω στο πόδι του τραπεζιού, όρθια σαν κάποιος να την άκουμπησε εκεί. Το τζαμί έσπασε, Αλλά η εικόνα είναι ανέγγιχτη . Η συγκεκριμένη εικόνα είναι πάρα πολύ παλαιά και βρίσκεται σ αυτό το σημείο για πάρα πολλά χρόνια.


Δεν πειραχτηκε  κανένα από τα πράγματα που είχε πάνω το ψυγείο, που λογικά σκεπτόμενη, αν έπεφτε θα έπρεπε να παρασύρει στο πέσιμο της τα υπόλοιπα αντικείμενα μπροστά της. 
Ήταν σαν κάποιος να την τοποθέτησε όρθια ακουμπισμένη στο πόδι του τραπεζιού .

Οι δικοί μου βρισκόταν στο μπαλκόνι και στο σαλόνι. Κανείς δεν ήταν στην κουζίνα όταν έγινε αυτό.
Την καθάρισαν, την φιλησαν και την έβαλαν πίσω. Θα πάνε στην εκκλησία να το πούνε, αλλά ανησυχούν για κακό οιωνό.

Εγώ πάλι ποτέ δεν έχω πάρει σαν κακό κανένα σημάδι από τον θεό και τους Αγίους. Όταν φανερώνονται με οποιοδήποτε τρόπο το θεωρώ σαν μια επικοινωνία μαζί μας για προσευχή και το θεωρώ μεγάλη Τιμή που μας αξιώνουν να βιώνουμε την ύπαρξη τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: