Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Στον κύκλο των αγαπημένων προσώπων, ο πατριάρχης ΤΥΧΩΝ είπε:

 





Στον κύκλο των αγαπημένων προσώπων, ο πατριάρχης ΤΥΧΩΝ είπε:

′′ Όταν ήμουν ακόμα ένα πολύ μικρό αγόρι, εκείνη την περίοδο ο γονιός μου (Ιωάννης), ιερέας της Πόλης Τοροπτσίας της Επισκοπής του Πσκώφ υποβλήθηκε σε αδυναμία για 4-5 ημέρες, και μετά ήρθε στα λογικά του... Μια μέρα μετά το ποτό, ο γονιός μου πήρε και τα τρία παιδιά μας στο σπιτι ... Μας πήρε ο ύπνος σύντομα, και ο πατέρας αποκοιμήθηκε. Και βλέπει: σε ένα λεπτό όνειρο η μητέρα του εμφανίστηκε σε αυτόν, και η γιαγιά μας, που έχει ήδη πεθάνει, λέει: ′′ Γιε μου, αγαπητέ και αγαπημένε τι κάνεις, γιατί ενδίδεις σε ένα τόσο τρομερό πάθος – στο κρασί πίνοντας, θυμήσου, γιατί είσαι - Ιερέας, είσαι ο οικοδόμος των μυστικών του Θεού, στα οποία οι ουράνιες δυνάμεις έρχονται φοβισμένα, σου δίνεται η δύναμη να αποφασίσεις και να πλέξεις ψυχές πριν μετανοήσεις στον Παντοδύναμο Θεό, και το ξεχνάς και ο θυμός του Κυρίου έρχεται με τις πράξεις σου ". Τότε του ζήτησε να διορθωθεί και μετά να στραφεί προς τα παιδιά και δείχνοντας προς το μεγαλύτερο, είπε ότι θα είναι βραχύβιος (και, πράγματι, πέθανε σύντομα , χωρίς να τελειώσει το σχολειο), ε, δείχνοντας εμένα, η γιαγιά μου είπε στον πατέρα μου: ′′ Και αυτό θα είναι υπέροχος ". Από σήμερα, ο πατέρας μου άφησε εντελώς το βίτσιο του και δεν επέστρεψε σε αυτό μέχρι τον θάνατό του ".

Περιοδικό της Μόσχας, όχι. 4,1992, σελίδα. 60. μμ 60.

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: