Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

Αναφέρει πνευματικός:




 -Δεν αντέχω το σύζυγό μου με τίποτα! Αδύνατον!

-Ούτε κι εγώ την αντέχω τη σύζυγό μου. Είναι αδιανόητο να μένουμε μαζί. Χίλιες φορές...διαζύγιο!

-Ναι, και για μένα...ένα εκατομύριο φορές,  να γλυτώσω από σένα!

-Και τα παιδιά σας; Τι θα γίνουν; 

-Ό,τι γίνεται με όλα τα παιδιά των χωρισμένων γονιών. Δεν μας νοιάζει...


"Σε μια προεκλογική του ομιλία, μια φανατισμένη αντίπαλος του Τσώρτσιλ φώναξε δυνατά:

-Αν σε είχα άνδρα μου, θα σου έδινα δηλητήριο!

-Κι εγώ-απάντησε με ετοιμότητα εκείνος- αν σε είχα γυναίκα μου, θα το έπινα ευχαρίστως να γλυτώσω από σένα!"..(χα χα χα...)


Κι ένα γνωμικό του Ιερού Χρυσοστόμου:


"Η σοφία του Θεού χώρισε τον έναν άνθρωπο(Αδάμ-Εύα) από την αρχή σε δύο για να δείξει ότι μετά τη διαίρεση πάλι είναι ένας. Δεν επέτρεψε ο ένας μόνος του να είναι ικανός να γεννήσει παιδιά. Γιατί μόνος του ποτέ δεν είναι ένας άνθρωπος, αλλά μισός. Είδες του γάμου το μυστήριο; Έκανε από τον έναν άλλον ένα και αφού ένωσε τους δύο, δημιουργεί με αυτό τον τρόπο ένα. Ώστε και τώρα από έναν γεννιέται ο άνθρωπος. Γιατί η γυναίκα και ο άνδρας δεν είναι δύο άνθρωποι, αλλά ένας. Γι' αυτό προτιμά να βρίσκεται με εκείνον μάλλον παρά με τον πατέρα και τη μητέρα του".

Δεν υπάρχουν σχόλια: