Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

Αναφέρει προσκυνητρια....

Θα ήθελα να σας πω για ένα γεγονός που έζησα στις 7 Δεκεμβρίου 2019, εγώ το λέω θαύμα, κάποιοι θα έλεγαν συμπτώσεις. Πριν όμως θα σας πω, πως κάθε Κυριακή στην εκκλησία ανάβω ένα κεράκι για τον Άγιο Ταξιάρχη που είναι στη Σύμη (Αρχάγγελο Μιχαήλ) και για ορισμένους αγίους που θεωρώ ότι έχουν προσφέρει στην οικογένεια μου (πχ ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος) και ότι την προηγούμενη μέρα είχε έρθει στο σπίτι μου ο παπάς της ενορίας για να μεταλαβει  την μητέρα μου ( η οποία    δεν μπορούσε, λόγω κάποιου προβλήματος, να πάει εκκλησια( αυτό το λέω γιατί, όπως μου είπε η κόρη μου : μαμά, σήμερα ήρθε ο Χριστός στο σπίτι μας)
Συνεχίζω με τις "συμπτώσεις" Εκείνη τη μέρα το πρωί, ο γείτονας μου(γνωστός  δημοσιογραφος του νησιού μου) βρισκότανε στην παραλία για κάποιες προετοιμασίες εορταστικων εκδηλώσεων του Δήμου. Κάποιος του λέει ότι βλέπει πολύ μεγάλο καπνό από την περιοχή του σπιτιού του, πρέπει να έχει πιάσει φωτιά. Ο γείτονας, παίρνει τηλέφωνο την πυροσβεστική, η οποία δεν είχε κάποια άλλη ενημέρωση, έρχεται όμως να δει τι συμβαίνει. Εν τω μεταξει εμείς στο σπίτι συνειδητοποιουμε ότι στην πάνω βεράντα (το σπίτι μου είναι διπατο), έχει πάρει φωτιά. Με το που φωνάζω, φωτιά πάρε την πυροσβεστική, κάποιοι πυροσβέστες ανέβαιναν ήδη τα σκαλιά του σπιτιού μου. Η φωτιά ήταν τόσο μεγάλη, που θα μπορούσε να είχε καεί όλο το σπίτι και αν γινόταν το βράδυ, ίσως να καιγόμαστε κι εμείς. Κι όμως, ο κάτω όροφος ήταν σα να μη συνεβει τίποτα και ο πάνω γέμισε βέβαια καπνό, δεν κάηκε όμως ούτε ένα πανάκι. Μια μεγάλη εικόνα του Χριστού, είχε ελάχιστο καπνό, ενώ άλλα καδρα μαύρισαν. Δύο παράθυρα και μια μπαλκονοπορτα κάηκαν, καθώς και ο καυστήρας (από κει προήλθε η φωτιά, από βραχυκύκλωμα). Αν ζωγράφιζα το γεγονός,  ανάμεσα στη φωτιά και το σπίτι, θα εβαζα έναν άγγελο με ανοιγμένα τα φτερά και αριστερά και δεξιά του τους αγίους αυτούς που τους ανάβω κεράκι. Πιστεύω πως αυτοί μας φύλαξαν και δεν παθαμε τίποτα. Αν όλα αυτά ήταν συμπτώσεις η θαύμα, τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ πάντως θεωρώ, ότι έζησα ένα μεγάλο θαύμα, πήρα δύναμη και τολμώ να πω πως χάρηκα, γιατί ένοιωσα ότι κάποιοι από ψηλά μας προστατεύουν.
Συγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ όσους δεν το προσπέρασαν. Να παιρνουμε όλοι δύναμη, τίποτα δεν είναι δεδομένο, γι αυτό πάντα να κάνουμε προσευχή. Κάποιοι εκεί ψηλά μας ακούνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: