Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Προσευχή....


«Κύριε, ξέρεις την αιτία των ανησυχιών μου, πάρε με στην Παλάμη Σου και φύλαξέ με.  Να είσαι μαζί μου κάθε στιγμή και μην με αφήνεις να γλιστρήσω ή να σκοντάψω.  Σου εμπιστεύομαι τη ζωή μου και το είναι μου, την ψυχή μου και ό,τι έχω.  Φροντίστε τα και χρησιμοποιήστε τα όπως θέλετε.  Σας εμπιστεύομαι όλους αυτούς που αγαπώ, προστάτεψέ τους με το έλεός Σου και μην αφήσεις κανέναν από αυτούς να χαθεί.  Συγχώρεσέ μας όταν κάνουμε λάθος και όταν περιπλανιόμαστε σε ξένα μονοπάτια, πιάσε μας το χέρι και φέρε μας απαλά στο σπίτι.  Διόρθωσε το κακό που έχουμε κάνει και χρησιμοποιεί τις πληγές μας για να οικοδομήσουμε και να γιατρέψουμε τον εαυτό μας και τους άλλους.  Μείνε μαζί μας μέχρι το τέλος και δώσε νόημα στη ζωή μας, για να παραμείνουμε κι εμείς σε Σένα και να απολαύσουμε πλήρη ειρήνη και νίκη στη Βασιλεία Σου.
 Αμήν."

      (Πατηρ Χρυσόστομος Φιλιπέσκου - «Λίγα λόγια, πολλή αγάπη...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: